۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۲۳۹
امام جمعه شهر کرد:

عقب‌نشینی غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای دستاورد حضور مردم در انتخابات بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد،‌ با بیان اینکه مردم با حضور در عرصه‌های مختلف،‌ دین خود را به انقلاب ادا کرده اند،‌ موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در استانبول و عقب نشینی غربی ها در این عرصه را از برکات حماسه 12 اسفند سال 90 ارزیابی کرد.
حجت الاسلام محمد علي نکونام


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در سی و سه حوزه انتخابیه که جمعه پانزدهم اریبهشت ماه برگزار می شود،‌ اظهار داشت:‌ خوشبختانه امت حاضر در صحنه، بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی در مرحله نخست انتخابات در 12 اسفند سال 90 با پاسخگویی به فرامین مقام معظم رهبری و حضور در صحنه دشمنان را در طراحی‌های شان ناکام گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در 12 اسفند صلابت، استحکام و پایداری خود را نشان دادند،‌ گفت: مردم با حضور خود به دشمنان ثابت کردند در هر مرحله‌ای که نظام به حضور آنان نیاز داشته باشد به صحنه می آیند و دین خود را به انقلاب ادا می کنند.

امام جمعه شهر کرد دستاوردهای حماسه 12 اسفند را گسترده توصیف و تصریح کرد: ملت با حضور خود در انتخابات مجلس دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام موفقیت در مذاکرات هسته‌ای استانبول را یکی از دستاوردهای حضور حماسی مردم در انتخابات دانست و گفت: آنها هرگز حاضر نبودند مذاکرات را به این شکل برگزار کنند،‌ اما در پی حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، بدون پیش شرط خودشان متقاضی شدند و حتی به اشکال مختلف التماس کردند که با ایران پای میز مذاکره بنشینند، اینها همه به واسطه حضور گرم و حماسی مردم در پای صندوق های رای محقق شد.

وی ابراز داشت: قطعا مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نیز در صحنه حضور خواهند داشت و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند گذاشت و ضمن تشکیل دادن مجلس قوی و با صلابت نمایندگانی اصلح و شایسته را روانه خانه ملت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: دشمنان هیچ‌گاه دست از دشمنی برنمی دارند،‌ از این رو همه باید مراقب باشند و با پاسخگویی به موقع به ندای رهبری و نیازهای نظام اسلامی توطئه دشمنان را خنثی کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات