۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۲۵۱
آیت‌الله شبستری:

با مروجان بدحجابی برخورد قاطع و قانونی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز خواستار برخورد قاطع و قانونی دستگاه‌های اجرایی با مروجان بدحجابی و عنادورزان با حجاب و عفاف در جامعه شد.
آيت الله شبستري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در بازدید از نمایشگاه فرهنگی حجاب در دانشگاه پیام نور تبریز، اظهار داشت: گسترش فرهنگ بی‌بند و باری و بی‌حجابی در کشورهای اسلامی سیاست استعمار و دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه بدحجابی سوغات استعمار و استکبار طی سال‌های گذشته است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر در جامعه یکسری افراد هستند که همان شیوه و توطئه استعماری رضاخان را به صورت هدایت شده و هدفمند ادامه می‌دهند، باید توجه کرد حاکمیت در ایران، جمهوری اسلامی  است و حجاب باید کاملا رعایت شود.

آیت الله شبستری با تاکید بر اینکه مسلمانان نمی‌توانند رواج بدحجابی در جامعه را تحمل کنند، ادامه داد: تذکر لسانی یک وظیفه عمومی است و مجلس، دولت و همچنین دستگاه قضایی باید با کسانی که در امر بی‌حجابی عنادورزی می‌کنند و مروج بدحجابی هستند برخورد قانونی و قاطع داشته باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مراجع و روحانیت از دوران رضاخان تاکنون مبارزه گسترده‌ای با توطئه بدحجابی داشته‌اند، افزود: نیروی انتظامی باید با شیوه های مختلف با منکرات مبارزه کند و دستگاه‌های فرهنگی و مردم نیز در این زمینه اقدامات بیشتری انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب دانشگاه پیام نور تبریز، خاطر نشان کرد: این حرکت ارزشمند فرهنگی بایستی در دیگر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان نیز اجرایی شود.

امام جمعه تبریز ابتکار عمل و نوآوری در برگزاری نمایشگاه فرهنگی و دینی را خواستار شد و گفت: استقبال دانشجویان از پوشش کامل اسلامی نشان از تاثیرگذاری و نقش آفرینی چنین نمایشگاه هایی در سطح دانشگاه ها داشته است./935/پ203/ج

ارسال نظرات