۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۳۰۳
در اهواز؛

جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه ستاد برزگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) شب گذشته در سالن اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد.
ارتحال امام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) شب گذشته با حضور عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز و حجت الاسلام محمدصادق عظیمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در سالن اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فدعمی، فرماندار شهرستان اهواز، گفت: عزت و سربلندی امروز ملت ایران مرهون مجاهدت ها و افکار آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جهت برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی(ص) و برقراری عدالت است.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم با حرکت در جهت آرمان های مقدس امام خمینی(ره) دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم، افزود: هرچه از عمر پربرکت انقلاب می گذرد وظیفه ما جهت حفظ دستاوردهای نظام و رساندن پیام انقلاب اسلامی و اندیشه های بنیانگذار کبیر آن به جهان بیشتر می شود.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری هرچه با شکوه تر سالگرد ارتحال امام خمینی و اعزام کاروان های زائران به حرم مطهر بار دیگر عشق و ارادت مردم ولایت مدار کشور به بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به نمایش در می آید.

فرماندار شهرستان اهواز، خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی همچون همایش ها، مسابقات، اعزام کاروان ها به حرم مطهر امام(ره)، جهت بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و آغاز رهبری مقام معظم رهبری در شهرستان اهواز پیش بینی شده است.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، عنوان کرد: هفته بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) از سه شنبه نهم خرداد آغاز و تا پانزدهم این ماه ادامه دارد و مراسم اصلی بزرگداشت ارتحال امام(ره) در اهواز ساعت 10 صبح روز 14 خرداد در حسینیه اعظم برگزار می شود.

رضا نجاتی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز، نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هر ساله برنامه های فرهنگی مناسبی در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مرکز استان انجام می پذیرد خواستار اجرای برنامه های خاص این ایام در مناطق مختلف از جمله مناطق حاشیه و روستاها شد./9461/پ203/ب
ارسال نظرات