۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۳۲۵

توانمندی‌های اوقاف آذربایجان غربی به نمایش درآمد

خبرگزاری رسا ـ با افتتاح نمایشگاه توانمندی های دستگاه‌های اجرایی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه؛ موقوفات، بقاع متبرکه و پروژه های عمرانی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز به نمایش گذاشته شد.
وقف
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نمایشگاه توانمندی های دستگاههای اجرایی استان امروز در پارک جنگلی، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه آغاز به کار کرد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در راستای معرفی موقوفات و گسترش فرهنگ وقف در جامعه به برپایی غرفه ای از توانمندی های این اداره کل اقدام کرده است.

در این نمایشگاه افزون بر معرفی موقوفات استان، با نصب بنرهایی عملکرد سال گذشته این اداره کل در بخش فرهنگی نیز برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده اشت.

بخش دیگری از غرفه، به پروژه های عمرانی در دست ساخت این اداره کل اختصاص یافته است.

دفتر فنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز با ساخت ماکت امامزاده غریب حسن ارومیه جلوه خاصی به نمایشگاه اوقاف بخشیده است که بازدیدگان را مجذوب می کند.

نمایش تصاویر سه بعدی امامزادگان غریب حسن، برگشاد و تاج الدین نیز از دیگر اقدامات دفتر فنی اداره کل در برپایی این نمایشگاه است.

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی های دستگاه‌های اجرایی استان از امروز تا 15 اردیبهشت ماه در پارک جنگلی، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه دایر است./936/پ202/س
ارسال نظرات