۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۳۴۸
رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم:

تضمین سلامت جامعه نیازمند پرورش طلاب کارآمد است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، وجود جامعه سالم و اسلام گرا را نیازمند تربیت طلاب فاضل و توانمند در عرصه بیان آموزه های ناب اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر مسؤولان فرهنگی جامعه بخواهند ایمان و دین را در میان مردم حفظ و معارف اصیل اسلامی را در میان آنها پرورش دهند باید نیروی انسانی طلبه را تربیت کرده و آنها را روانه جامعه کنند.
حجت الاسلام احمد واعظي مراسم توديع و معارفه نماينده دفتر تبليغات اسلامي در خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، شب گذشته‌ در آیین تودیع و معارفه رییس دفتر تبلیغات نمایندگی خوزستان،‌ اظهار داشت: اگر دفتر تبلیغات نمایندگی خوزستان در این چند سال اخیر در این استان شهید پرور ریشه دوانده، به برکت حمایت روحانیان و علمای برجسته استان به خصوص آیت الله موسوی جزایری است.

وی در ادامه با قدردانی از حجت الاسلام حاجتی، رییس سابق دفتر تبلیغات نمایندگی خوزستان، اظهار داشت: وی خدمات شایانی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران انجام دادند و بنده از دوران جنگ تحمیلی متوجه فعالیت های جدی وی بودم.

وی با بیان این که اساسی ترین اقدام در هر منطقه پرورش طلبه است، اظهار داشت: اگر مسؤولان فرهنگی جامعه بخواهند ایمان و دین را در میان مردم حفظ و معارف اصیل اسلامی را در میان آنها پرورش دهند باید نیروی انسانی طلبه را تربیت کرده و آنها را روانه جامعه کنند.

حجت الاسلام واعظی در بخش دیگری از این مراسم با معرفی حجت الاسلام دبیری فرد، به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات نمایندگی خوزستان، اظهار داشت: از آنجایی که حجت الاسلام حاجتی دیگر نمی‌توانستند ریاست دفتر تبلیغات نمایندگی خوزستان را بر عهده داشته باشند، به گفته و استعفای خود وی از کار کناره گیری کرده و حجت الاسلام محمد دبیری فرد به عنوان سرپرست دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان منصوب شدند.

رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود، با تأکید بر این که هدف همه مجموعه حوزه،‌ ترویج دین و کیان شریعت و تعمیق باورهای دینی مردم است، گفت: امیدواریم حجت الاسلام حاجتی بتوانند حلقه وصلی میان حوزه علمیه و دفتر تبلیغات قرار گیرند./9465/پ202/ب

ارسال نظرات