۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۴۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه:

شهید مطهری با اندیشه‌های انحرافی و مادی‌گرایانه مبارزه کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجلیل از شخصیت شهید آیت‌ الله مطهری تاکید کرد: ایشان با اندیشه‌های لیبرالی،‌ مادی‌گرایانه و نحله‌ها و اندیشه‌های انحرافی مقابله کرد.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز گذشته در همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در ارومیه، افزود: امام خمینی (ره) برای شکل‌گیری حکومت اسلامی در ایران سبک انبیای الهی را در پیش گرفتند و با اقدامات فکری و نرم‌افزاری پایه‌های انقلاب اسلامی را در ایران بنا کردند.

وی ادامه داد: اندیشه‌های امام خمینی (ره) پایه و اساس پدیده‌ های انحرافی که در طول صدها سال شکل گرفته بود را سست کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی آشکار شدن خلاء و کاستی حکومت لیبرال دموکراسی را از پیامدهای پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی رقابت شدیدی بین مدل حکومت دینی و حکومت لیبرال دموکراسی و تمدن اسلام و غرب و مسائل مختلفی مانند بیداری اسلامی و خیزش ملت‌ها شکل گرفت.
 
حجت الاسلام سعیدی با گرامی‌داشت روز معلم و مقام استاد شهید مطهری، اظهار کرد: معرفت‌شناسی، دین‌شناسی، مقابله با اندیشه لیبرالی و مادی‌گرایی، مقابله با نحله‌ها و اندیشه‌های انحرافی از جمله مسائل مهمی بود که این دانشمند فقید در کتب خود به آن‌ها پرداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند پاسخی قانع کننده پیرامون برخی مسائل است، تصریح کرد: شناخت پیوستگی ولایت فقیه با امامت و نبوت، جایگاه و منشا حکومت دینی و الزامات آن، تفاوت مدیریت ولایی با دیگر نظام‌ها، ارتباط بین زندگی دنیوی و سعادت ابدی و فلسفه بایدها و نبایدها از جمله شبهات عصر حاضر است که باید به این مسائل پرداخته و پاسخ‌های مناسب و قانع‌ کننده داده شود.

به گفته حجت‌الاسلام سعیدی پاسخ‌گویی منطقی و صحیح به سؤالات و ابهامات مسائل مختلف با بهره گیری از مربیان مجرب، توانمند و با فن بیان بالا می تواند گامی موثر در بصیرت‌افزایی مردم باشد./936/پ203/ج
ارسال نظرات