۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۷۴۸۹

اختتامیه جشنواره علمی پژوهشی صادقین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه جشنواره علمی پژوهشی صادقین(ع)، ویژه طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.
جشنواره صادقين(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اختتامیه جشنواره علمی، پژوهشی صادقین(ع)، ویژه طلاب حوزه علمیه حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، با حضور آیات سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید علی شفیعی و محسن حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، علما، فضلا و طلاب حوزه علمیه خوزستان، صبح امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در این مراسم تصریح کرد: حوزه علمیه امام خمینی(ره) منشأ تحولات پژوهشی در بین حوزه های علمیه خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: باید همه طلاب دست به قلم شوند و در حوزه های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی و سیاسی تحقیق و آن را به رشته تحریر در آورند چرا که اگر یک طلبه نویسنده باشد در واقع آن علمی که در حوزه یاد می گیرد به دیگران هم منتقل می کند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اظهار داشت: کار تحقیق و پژوهش باید به یک ضرورت در حوزه های علمیه تبدیل شود و اگر این مهم به وجود آید حوزه علمیه قوی می شود.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان این‎که امروزه در جامعه ما شبهه های گوناگون وجود دارد گفت: طلاب با توجه به این شبهات کار تحقیقاتی خود را به این نوع موضوعات متمرکز کنند و با پژوهش به آن ها پاسخ دهند.

وی ابراز داشت: امروزه جامعه از روحانیت، پاسداری از دین و مذهب را می طلبد و برای این مهم باید طلاب و روحانیان تلاش کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره صادقین(ع) با اهدای تندیس و لوح یادبود جشنواره تقدیر و قدردانی شد./9458/پ202/ب

ارسال نظرات