۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۵۳۸
نماینده مردم مشهد در مجلس نهم:

به بهانه اصولگرایی رهنمودهای رهبری زیرپا گذاشته نشود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پژمانفر با تأکید بر این که سوابق، میزان درست بودن و نبودن عمل افراد نیست، گفت: امروز برخی جریان های داخلی و خارجی در حال هجوم به محوری ترین اصل نظام یعنی ولایت فقیه هستند چرا که می دانند اگر این اصل را بگیرند، همه چیزمان را گرفته اند.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده منتخب مردم مشهد در نخستین دور انتخابات مجلس نهم شب گذشته در حسینیه فرهنگیان این شهر، خلوص نیت را از ویژگی های ضروری یک کاندیدا عنوان و تصریح کرد: از ویژگی های مخلصین راه خدا، تسلیم محض بودن در برابر ولی خداست، عمار اگر عمار شد به خاطر تسلیم بودنش در برابر حجت خدا بود.

وی افزود: ولایت الهی خدا، در زمان غیبت نیز ادامه دارد و برای اشخاص به صورت عام قرار داده شده است؛ روزی امام خمینی(ره) و امروز نیز رهبر معظم انقلاب؛ ایشان تنها یک رهبر سیاسی صرف نیستند؛ بنابراین لازم است افکارمان را اصلاح کنیم، حرف رهبری هرچه باشد، حرف حجت الهی است.

همه قوا باید در چارچوب تأمین نظرات رهبری حرکت کنند

حجت الاسلام پژمانفر تأکید کرد: در نظام اسلامی ما، همه قوا بازوانی برای رهبری بوده و در حقیقت حجیت خود را از ولی فقیه می گیرند و باید در چارچوب تأمین نظرات ایشان گام بردارند.

نماینده مردم مشهد در مجلس نهم اظهار کرد: مشکل اینجا است که متاسفانه برخی خواص نمی دانند و می گویند ما در مجلس چه کاره هستیم؟ اینقدر درک نمی کنند که مجلس، دولت و قوه قضائیه همه باید در چارچوب تأمین مطالبات رهبری حرکت کنند.

وی ادامه داد: واقعا باید به حال برخی افراد تأسف خورد که با این که سوابق خوبی داشتند، اما به دلیل نفوذ شیطان به جایی رسیدند که می گویند تا ولایت فقیه حکم ولایی ندهد الزامی در تأمین خواسته ایشان نیست، حکم ولایی مگر چیست؟ رهبر معظم انقلاب یکم فروردین در همین مشهد فرمودند: «به داد مردم برسید...» ولی امروز بعد از یک ماه در نتیجه برخی شیطنت ها، هنوز بودجه کشور در دستور کار مجلس قرار نگرفته است.

سوابق، میزان درست بودن و نبودن عمل افراد نیست

حجت الاسلام پژمانفربا تأکید براین که در نظام اسلامی، هر که با ولایت فقیه نباشد، حضورش را برنمی تابیم، افزود: سوابق، میزان درست بودن و نبودن عمل افراد نیست؛ امروز برخی جریان های داخلی و خارجی در حال هجوم به محوری ترین اصل نظام یعنی ولایت فقیه هستند چرا که می دانند اگر این اصل را بگیرند، همه چیزمان را گرفته اند.

به بهانه اصولگرایی منویات رهبری را زیرپا نگذارید

وی با انتقاد از این که امروز حتی تخریب و تضعیف و زیر پا نهادن رهنمودهای رهبری هم به بهانه اصولگرایی صورت می گیرد، ابراز داشت: مگر معنای اصولگرایی چیست؟ جای تأسف بسیار است که رییس مجلس تا 9 دی وحتی اکنون تردید دارد که صریحا فتنه را محکوم کند و می گوید عملکرد با متانت مجلس باعث شد بسیاری مسائل پیش نیاید.

وی با اشاره به این سخن رهبری که حوادث سختی را گذراندیم و حوادث سخت تری هم پیش رو داریم، افزود: امروز دشمن، دشمنی خود را می کند ما نباید رودربایستی کنیم. آیا کسی که اینقدر فهم نداشته باشد که در مقابل فتنه عکس العمل داشته باشد، می تواند در مقابل آن بایستد؟ یا به داد مهم ترین اصل نظام برسد؟

فقط انتخاب اصلح؛ صالح مقبول یک جریان غلط سیاسی است

حجت الاسلام پژمانفر، انتخاب صالح مقبول و مصلحت اندیشی را جزو مبانی غلط جریانات سیاسی عنوان و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در نماز حمعه از آبروی خود مایه گذاشتند ولی هیچ یک از مردودین حرف نزدند. بنابراین تنها، فرد اصلح است که می تواند در مجلس کارساز باشد و پای حرفش بایستد.

وی ادامه داد: اگر در برداشتمان به این برسیم که فقط یک نفر صلاحیت دارد، باید به همان یک نفر رأی داد و تکلیف هم از ما ساقط است. با رأی خود این را به همه نشان دهیم که مردم ایران، ولایی رأی می دهند و به اصول اساسی وحقایق معرفتی خود پایبند هستند.

گفتنی است، در آغاز این مراسم آیت الله عالمی، عضو خبرگان رهبری به ایراد سخن پرداخت./930/پ203/س
ارسال نظرات