۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۷۵۴۶
حجت الاسلام قربانی:

دشمنان نظام با حضور مردم در صحنه کاری از پیش نمی‌برند

خبرگزاری رسا ـ عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای سلامی، حضور مردم در صحنه را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی دانست و تاکید کرد:‌ با حضور مردم در صحنه دشمنان کاری از پیش نخواهند برد.
حجت الاسلام موسي قرباني
حجت‌الاسلام موسی قربانی، نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: حضور گسترده مردم در صحنه‌های اجتماعی از جمله انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای اقتدار نظام مقدس اسلامی است.

‌وی انتخابات را از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین مسائل در نظام اسلامی دانست و گفت: انتخابات دور دوم مجلس نهم مهم است و در واقع یک کار نیمه کار است که باید از سوی مردم تمام و تکمیل شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اینکه اهمیت مرحله دوم انتخابات به اندازه دور نخست است،‌ تاکید کرد:‌ حامی نظام مردم هستند و حضور مردم به هر میزان که بیشتر باشد نظام پشتوانه بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با حضور گسترده مردم نمایندگان و مسؤولان نظام اسلامی احساس آرامش بیشتری می‌کنند، یادآورشد:‌ دشمنان از حضور مردم در صحنه هراسان هستند و می‌‌دانند با حضور مردم در صحنه هیچ کاری نمی توانند بکنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه مردم ما زمان شناس،‌ بصیر و ولایتمدار هستند و در پانزدهم اردیبهشت ماه نیز همچون دیگر صحنه‌ها به عرصه خواهند آمد.

حجت الاسلام قربانی در ادامه‌ حفظ وحدت از سوی سران قوا و مسؤولان کشور را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و از آنان خواست از علنی کردن اختلافات اجتناب کنند. /924/د102/
ارسال نظرات