۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۵۵۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انتخابات مقدمه ای برای حفظ نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا انتخابات را مقدمه ای برای حفظ نظام اسلامی و تجلی مردم سالاری دینی در کشور دانست.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه هشترود اظهار داشت: مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس به اندازه مرحله نخست از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان این که انتخابات مجلس مظهر اقتدار ملی و صلابت ملت ایران در 12 اسفند بود، خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرهنگیان کشور تاکید داشتند؛ ملت ایران همواره هوشیارانه و در لحظه لازم، کار به هنگام را انجام داده است که نمونه بارز آن حضور گسترده و درخشان مردم در مرحله اول انتخابات مجلس در اسفند ماه بود.

حجت الاسلام ولایی، انتخابات را مقدمه ای برای حفظ نظام اسلامی و تجلی مردم سالاری دینی در کشور دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی است، چنانکه حضور حماسی و آگاهانه 12 اسفند عامل اصلی عقب نشینی دشمنان در مذاکرات هسته ای اخیر بوده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح توطئه های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: تهدید، تجاوز و تحریم های دشمنان در سه دهه گذشته تبدیل به فرصتی برای تعالی نظام اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز با ایرانی مقتدر و جریان ساز در عرصه های بین المللی مواجه است، گفت: باید دانست که عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران مرهون رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، افزون بر این که حضور به موقع و آگاهانه ملت در صحنه های مختلف همواره تلاش فتنه گران را خنثی کرده است.

حجت الاسلام ولایی تمام حربه های غرب علیه ملت ایران را در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکست خورده دانست و اضافه کرد: تمامی تحریم های صورت گرفته در ایران از سوی دشمنان به یک فرصت تبدیل شده و یکی از عامل مهم خودکفایی کشور در عرصه های مختلف بوده است.

وی در پایان با اشاره به این که مکتب تشیع الهام بخش حرکت های آزادی‌بخش ملت های مسلمان از یوغ دیکتاتورهای دست نشانده غربی بوده است، گفت: تاریخ مصرف لیبرالیسم به پایان رسیده است، دوران تلالوء بیش از پیش اسلام در سراسر جهان فرا رسیده است./935/پ202/س
ارسال نظرات