۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۷۵۸۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات مظهر اقتدار سیاسی و اجتماعی نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد، از انتخابات به عنوان مظهر اقتدار سیاسی و اجتماعی نظام مقدس اسلامی یاد کرد و گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات عامل بازدارنده در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی به شمار می‌آید.
ميرعمادي امام جمعه خرم آباد
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی امام جمعه خرم‌آباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ تاکید کرد: تردیدی نیست که انتخابات مظهر اقتدار و حضور در صحنه اجتماعی و سیاسی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تمام ابعاد و در هر برهه‌ای از زمان تاثیر فراوانی از خود به جای خواهد گذاشت،‌ خاطرنشان کرد: اهمیت و حساسیت مرحله دوم انتخابات مجلس به مراتب بیشتر از دوره نخست است.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: هر رای فرد در این دوره از انتخابات تعیین کننده است،‌ چراکه در این مرحله مساله یک سوم و یک چهارم آراء مطرح نیست و هر کس حتی یک رای از کاندیدای دیگر بیشتر بیاورد به مجلس راه می‌یابد.

امام جمعه خرم آباد افزود: از سویی دیگر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس استمرار حرکت مرحله نخست به شمار می آید،‌ وقتی مردم در صحنه حاضر باشند از نظر بین‌المللی نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت و زمینه ساز اقتدار بیش از پیش نظام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند،‌ اظهار داشت: اگر خلایی در این مرحله پیش بیاید دشمن از آن بهره برداری خواهد کرد،‌ از این رو مردم باید کاملا مراقب و هوشیار باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان لرستان به دستاوردهای حماسه12 اسفند اشاره کرد و بیان داشت: حضور گسترده مردم در این عرصه مذاکرات هسته ای استانبول را کاملا تحت الشعاع قرار داد و آنها با حالت انفعال در مذاکرات حاضر شدند و پیش شرطها را کنار گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضور مردم در صحنه را عامل بازدارنده زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ارزیابی کرد و از مردم سی و سه حوزه انتخابیه باقی‌مانده در سراسر کشور خواست با طراوت و نشاط خاصی در صحنه حاضر شده و بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دهند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات