۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۵۸۶
امام جمعه تفت:

تعهد انقلابی و استکبارستیزی مهم‌ترین شاخصه نمایندگان مجلس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان تفت استکبارستیزی،‌ تعهد انقلابی و شجاعت را از مهم ترین ملاک ها و شاخص های نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات مجلس، به اندازه اهمیت حضور در دور نخست است.
حجت الاسلام مديح


حجت‌الاسلام محمدرضا مدیح امام جمعه جدید شهر تفت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس نهم شورای اسلامی باید مجلسی قدرتمند باشد.

وی با بیان اینکه تفاوتی میان دور نخست و دور دوم انتخابات وجود ندارد، اهمیت شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را به اندازه اهمیت دور نخست عنوان کرد و گفت: حضور پرشور در انتخابات سبب تشکیل مجلس مطلوب می‌شود.

جانشین ستاد کل کنگره شهدای روحانی با بیان اینکه امام(ره) و مقام معظم رهبری ویژگی‌های مسؤولان و نمایندگان مجلس را بیان کرده‌اند، تصریح کرد: مهم این است که مردم دقت کنند و مصداق صحیح این ویژگی‌ها را بیابند و بهترین فرد را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام مدیح بیان داشت: مردم معیارهای اسلامی را بلدند و من فکر می‌کنم در این دوره افزون بر تعهد انقلابی، نماینده مجلس باید از شجاعت خاصی برخوردار باشد.

وی گفت: نمایندگان مجلس باید قدرتمند، شجاع، خودباور، استکبارشناس و استکبارستیز باشند.

امام جمعه شهرستان تفت با بیان اینکه در دور نخست انتخاب‌های خوبی از سوی مردم صورت گرفت، ادامه داد: ان شاءالله نمایندگانی که انتخاب می‌شوند کارآیی خود را در این عرصه به نمایش بگذارند./914/ت303/ج

ارسال نظرات