۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۷۶۲۲
عضو خبرگان رهبری:

مردم سرنوشت خود را دست اجانب نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات مجلس، سرنوشت خود را دست اجانب نمی دهند.
حجت الاسلام و المسلمين سيدابراهيم حاتمي، نماينده مردم اردبيل در مجلس خبرگان رهبري،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم سیدحاتمی، نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری، پس از شرکت در انتخابات دور دوم مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران خود بهتر از هر کسی خیر و مصحلت خود را می داند و نیازی به دخالت و اظهار نظر بیگانگان و شبکه های ماهواره ای خودفروخته غربی ندارند.

وی با بیان اینکه مردم بیشتر استان های کشور با حضور در مرحله دوم انتخابات، حماسه 12 اسفند سال 90 را تکمیل خواهند کرد، تصریح کرد: مردم با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات مجلس، سرنوشت خود را دست اجانب نمی دهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در بیش از 30 انتخابات در طول 33 سال گذشته تصریح کرد: نظام ولایی و مکتبی ایران اسلامی با برپایی هر ساله یک انتخابات، توانسته در عمل مردم سالاری و اراده ملت در سرنوشت خود را نشان دهد.

وی با تاکید بر این که حضور ملت ایران در انتخابات مجلس پشتیبان محکمی برای نظام جمهوری اسلامی خواهد بود، افزود: حضور در انتخابات ادای تکلیف دینی، شرعی و الهی است، اگر این حضور با انتخاب اصلح و شایسته نیز همراه باشد، به یقین رضایت الهی را نیز به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم به پا خواسته در کشورهای اسلامی منطقه در آرزوی برگزاری چنین انتخاباتی آزاد، سالم و پرشور در کشور خود هستند، گفت: مردم باید قدر نظام اسلامی و حضور در انتخابات را بدانند و با شرکت پرشور مردم در انتخابات سبب یاس در اردوگاه دشمنان شوند.

وی افزود: مردم باید با لبیک به ندای رهبری، بار دیگر توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده و نشان دهند که در میدان عمل همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبری خود هستند./935/پ203/س
ارسال نظرات