۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۱۲۷۶۷۰
امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز:

ملت مشت دیگری بر چهره استکبار جهانی نواخت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ملت ایران را ملتی هوشیار و با بصیرت خواند و گفت: دشمنان نظام اسلامی همچون دور نخست انتخابات مجلس، در 15 اردیبهشت نیز مشتی دیگر از ملت ایران دریافت کرد.
حجت الاسلام جلال جابريان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام جلال جابریان مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی خطبه‌های نماز جمه کوت عبدالله، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ملت ایران را ملتی هوشیار و با بصیرت خواند و گفت: دشمنان نظام اسلامی هنوز از مشت ملت ایران در دوره اول انتخابات گیج و سردرگم هستند که ایرانیان سرافراز در دور دوم مشتی دیگر با هدف نابودی بر پیکره آنان وارد خواهند ساخت.

امام جمعه موقت کوت عبدالله با اشاره به تلاش دشمن در جهت خدشه دار نمودن سلامت انتخابات اذعان داشت: ملت ایران در هر برهه ای که احساس نماید منافع نظام از سوی دشمن در خطر است با سیلی خروشان و مواج دشمن را از صحنه خارج و نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام جابریان با تأکید بر این که ملت ایران در 15 اردیبهشت لبیک گویان به نوای مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی رفتند،‌ هر رأی مردم را خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی دانست.

آل سعود منفورترین حکومت در منطقه است

وی با اشاره به بسته شدن سفارت عربستان در اسکندریه و قاهره مصر به علت هجوم مردم، این حکومت را منفورترین و خیانتکارترین حکومت در منطقه معرفی کرد و اظهار داشت: ماهیت شیطانی آل سعود برای ملت ها آشکار شده است و آنها دیگر فریب دغل بازی‌های آل سعود را نخواهند خورد.

امام جمعه موقت کوت عبدالله با اشاره به تحولات بحرین و سوریه و سکوت مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل، از سخنان دو پهلوی بان کی مون انتقاد کرد و وی را دروغگو و نوکر آمریکا خواند و گفت: سازمان ملل در برهه کنونی غلام حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل است.

وی خطاب به حاکمان آل خلیفه و آل سعود تصریح کرد: وعده الهی روشن است و همیشه خون بر شمشیر غلبه خواهد کرد و هر چه مردم بحرین را به خاک و خون بکشید پایه‌های حکومتی خود را سست تر خواهید کرد.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز در ادامه بیان داشت: هدف اصلی دشمن در سوریه برپایی حکومت بنی امیه و نابود کردن جبهه مقاومت، حزب الله و حماس است.

حجت الاسلام جابریان در بخش پایانی سخنان خود به تبیین مسائلی از جمله دوازدهم اردیبهشت، روز معلم و شهادت استاد مطهری، سالروز رحلت شیخ صدوق و تأسیس بسیج سازندگی پرداخت./9461/پ202/ج





ارسال نظرات