۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۷۶۷۳
در پی استقبال مردم؛

زمان اخذ رأی تا ساعت 20 امشب تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ در پی استقبال مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ ستاد انتخابات کشور زمان اخذ رای را به مدت یک ساعت تمدید کرد.
انتخابات
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،‌ ستاد انتخابات زمان رای گیری انتخابات دور دوم مجلس نهم را یک ساعت دیگر تمدید کرد.

متن کامل اطلاعیه شماره 16 ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:

بنابر گزارشهای دریافتی از حوزه های انتخابیه 33 گانه مرحله دوم مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان اخذ رأی و نظر به موافقت وزیر محترم کشور، به استناد تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اخذ رأی به مدت یک ساعت یعنی 20 ( 8 بعدازظهر ) در کلیه حوزه های انتخابیه مرحله دوم انتخابات تمدید می گردد.

ضمناً در حوزه هایی که اخذ رأی از همه مراجعه کنندگان به پایان رسیده، انتخابات خاتمه یافته و شمارش آراء آغاز گردد. استانداران محترم از طـریق مرکز صدا و سیمای استان ذیربـط پایان اخـذ رأی در حـوزه های مذکور را اعلام کنند.

سید صولت مرتضوی رییس ستاد انتخابات کشور نیز در گفت و گویی که به صورت زنده از شبکه خبر سیما پخش شد،‌ گفت: به محض اتمام رای گیری،‌ کار شمارش آرای مردم در حوزه‌های انتخابیه آغاز و به مرور نتایج انتخابات به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید. /924/د102/ج
ارسال نظرات