۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۷۰۲

عرضه آثار آیت الله مظاهری در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری رسا ـ بیش از صد اثر مکتوب و نرم افزاری از آثار حضرت آیت الله مظاهری در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌‌شود.
آيت الله حسين مظاهري


به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از صد اثر مکتوب و نرم افزاری از آثار حضرت آیت الله مظاهری در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

بر پایه این گزارش مجموعه آثار ارائه شده از حضرت آیت الله مظاهری در نمایشگاه سال 1391، بیش از 100 اثر با موضوعات مختلفی مانند تفسیر قرآن کریم، فقه، اخلاق، اعتقادات، رجال، تاریخ و سیره، ازدواج و خانواده و ... است.

این مجموعه متنوع که در غرفه مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا «سلام‌الله‌علیها» عرضه می‌شود، شامل بیش از 70 عنوان کتاب و 30 عنوان کتابخانه دیجیتال و نرم‌افزار است.

از مجموعه کتاب‌های ارائه شده، حدود 15 عنوان، چاپ اوّل است و کتاب‌هایی همچون «دراسات فی الاخلاق و شئون الحکمه العملیّه در سه جلد به زبان عربی»، « نماز، نجوای مؤمنان»، «اندیشه‌های ناب، دفتر دوّم با عنوان سیمای زن در اسلام» و «مشق اخلاق، دفاتر دوّم و سوّم»، در سال 1391 برای اوّلین بار منتشر و عرضه شده‌ است‌.

از مجموع نرم‌افزارهای ارائه شده نیز نرم افزارهای مجموعه آثار (شامل متن کامل کلیّه آثار معظّم له به صورت کتابخانه دیجیتال و صوت و فیلم بخشی از دروس)، کتاب الطّهاره(شامل صوت و متن 512 جلسه از دروس خارج فقه معظّم‌له به صورت کتابخانه دیجیتال) و سه نرم افزار شامل صوت و متن دروس اخلاق با عناوین فضیلت‌‌های فراموش شده، عوامل سقوط انسان و حقّ الناس از دیدگاه قرآن و عترت، برای اوّلین بار تولید شده‌ و در نمایشگاه عرضه می‌شوند.

کتاب‌‌های سیر و سلوک(سه جلد)، عصاره دین(خلاصه رساله توضیح المسائل)، مشق اخلاق(دفتر اوّل، دوّم و سوّم)، اندیشه‌های ناب(دفتر اوّل: سیره و فضائل حضرت زهرا«سلام‌الله‌علیها») و نیز کتاب راهکارهای عملی درمان وسواس، از پرفروش‌ترین کتاب‌‌های مؤسسه در نمایشگاه‌های قبلی هستند.

همچنین نرم‌افزارهای تجلّی کوثر، اخلاق از دیدگاه قرآن و عترت، ازدواج و خانواده و تهذیب نفس، از پرطرف‌دارترین نرم‌افزارهای معظّم‌له در سال‌های گذشته است.

غرفه مؤسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا «سلام‌الله‌علیها»، ناشر آثار حضرت آیت الله مظاهری، در شبستان مصلای تهران، راهرو 29، غرفه شماره 9 واقع شده و پذیرای حضور علاقه‌مندان می‌باشد./916/د102/ع

ارسال نظرات