۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۷۸۷

« نگرشی بر فرهنگ عمومی در جامعه اسلامی » به چاپ دوم رسید

خبرگزاری رسا ـ کتاب « نگرشی بر فرهنگ عمومی در جامعه اسلامی » اثر آیت الله شبستری پس از سه ماه انتشار، به چاپ دوم رسید.
 کتاب « نگرشي بر فرهنگ عمومي در جامعه اسلامي »


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کتاب « نگرشی بر فرهنگ عمومی در جامعه اسلامی » اثر آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی که از سوی سازمان چاپ و انتشارات اوقاف منتشر شده، به چاپ دوم رسید.

این کتاب در 300 صفحه برگرفته از خطبه های نماز جمعه آیت الله شبستری با موضوع فرهنگ عمومی به کوشش حجت الاسلام انوری، محمد زارع پور و حسین مهرنگ گردآوری، تدوین و ویراستاری شده است.

عوامل مؤثر در شکل‌گیری فرهنگ عمومی، فرهنگ ازدواج، فرهنگ تربیت دینی، فرهنگ مصرف، فرهنگ حقوق اجتماعی، فرهنگ قانون گرایی و فرهنگ کار و تلاش عناوین فصل‌ های هفتگانه این کتاب به شمار می روند.

مؤلف در بخشی از پیشگفتار این کتاب آورده است: این دومین کتابی است که با تلاش جمعی از دوستان و متدینین از خطبه های نماز جمعه تبریز فراهم می شود، کتاب اول تحت عنوان « عبادالرحمان » با موضوعاتی مستقل از این دفتر چند سال پیش تقدیم جامعه اسلامی شده است.

امور اجرایی و هنری این کتاب که به همت مؤسسه فرهنگی هنری مهر طاها آذر بوده، در شمارگان 1500 نسخه با قیمت 65000 ریال در بازار نشر و کتاب قابل دسترسی عموم علاقه‌مندان است./935/پ203/ب

ارسال نظرات