۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۰۱۶
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه:

اصولگرایان ارزش‌ها و اعتماد مردم را فدای بازی‌های سیاسی نکنند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی،با تاکید بر اینکه اصولگرایان در مجلس نهم نباید ارزش‌ها و اعتماد مردم را فدای بازی‌های سیاسی کنند،‌ از آنها خواست با الگو گرفتن از سیره سیاسی رهبر معظم انقلاب بیش از پیش درصدد جلب اعتماد مردم باشند.
حجت الاسلام عبدالكريم بهجت پور


حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای رسا، حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر را ناشی از رابطه صمیمی بین رهبر با ملت دانست و افزود: خداوند نفوذ کلام ایشان را در جان‌ها تا حدی قرار داده است که با کوچک ترین اشاره‌ای مردم به صحنه می آیند، خوشبختانه مردم ما می‌دانند برای رسیدن به آرمان ها و اعتلای کشور باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

وی با اشاره به مشکل تورم و گرانی در کشور خاطرنشان کرد: همه می‌دانند بخشی از این فشارها از خارج به ما تحمیل شده است، دشمنان می‌خواهند با فشارهای اقتصادی سدی جلوی خواسته‌های به حق ما ایجاد کنند و خوشبختانه مردم با حضور چشمگیر خود نشان دادند که حاضرند هزینه های ایستادگی در این مسیر را بپردازند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تاکید بر اینکه مردم می‌دانند مسؤولان درصدد ایجاد رفاه اجتماعی و رفع مشکلات هستند، گفت: گاهی اوقات در انجام محاسبات اشتاباهاتی صورت می گیرد، این اشتباهات دائمی نیست و مسؤولان به محض تشخیص به دنبال جبران آن خواهند بود.

حجت‌الاسلام بهجت پور انگیزه مردم در دفاع از نظام را فراتر از مسایل مادی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: آنها عزت و آزادی‌شان را در گرو حمایت از این انقلاب می دانند، مردم دشمن را به خوبی شناخته‌اند و فهمیده‌اند که مسؤولان نظام تلاش می‌کنند تا کوچکی و حقارت این زیاده خواهان را به دنیا ثابت کنند و حاضر نیستند دستاوردهای علمی دانشمندان را وارد معاملات سیاسی کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان مجلس نهم اصولگرایان هستند، گفت: اصولگرایان باید نشان دهند که ذره‌ای از ارزش‌های دینی و همدلی و اعتماد مردم را فدای بازی‌های حزبی و گروهی نمی‌کنند و اگر کسی از آنها در این مسیر قدم بردارد در صورت اصلاح نشدن با رعایت اصل جذب حداکثری و دفع حداقلی او را کنار بگذارند.
 
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در راستای موفقیت مجلس نهم به نمایندگان اصولگرا توصیه کرد: از سیره سیاسی رهبرمعظم انقلاب الگو برداری کنند و با ابراز علاقه قلبی خود نسبت به مردم طوری رفتار کنند که صداقت در عمل و گفتارشان برای مردم به اثبات برسد و بتوانند اعتماد آنها را جلب نمایند.

حجت‌الاسلام بهجت‌پور افزود: بزرگان جریان اصولگرایی در مجلس در نحوه عملکرد خود تدبیری بیاندیشند که با وجود اختلاف نظر ها، همه اقلیت های مجلس حرمت و کرامت انسانی را احساس کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات