۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۸۰۸۸

آزمون سطح سه حوزه خواهران تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران سطح سه الزهرا(س) تبریز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.
آزمون ورودي حوزه علميه خواهران در تبريز


حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران سطح سه همزمان با سراسر کشور در حوزه علمیه الزهرا(س) تبریز برگزار می شود.

وی با بیان این‎که محل آزمون در مرکز آموزشی الزهرا(س) واقع در خیابان 17 شهریور قدیم تبریز خواهد بود، گفت: این آزمون از ساعت 10 صبح جمعه 22اردیبهشت با حضور 140 داوطلب تحصیل در سطح سه خواهران استان آغاز می شود.

حجت الاسلام مسعودنیا با بیان این‎که 45 نفر در سه رشته تفسیر، فقه و اصول و همچنین کلام پذیرش خواهند شد، افزود: هم اکنون بیش از 100 طلبه به صورت حضوری و 70 طلبه خواهر به صورت غیرحضوی در سطح سه خواهران استان تحصیل می کنند.

مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هم اکنون طلاب سطح سه الزهرا(س) تبریز در ساختمانی که از سوی سازمان آموزش و پرورش استان در اختیار این مدرسه علوم دینی قرار گرفته در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام مسعودنیا گفت: با وجود این‌که این ساختمان متراژ مناسبی دارد، اما بیشتر خوابگاهی است تا کلاس درس طلاب،‌ که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل با آغاز عملیات احداث ساختمان جدید این مرکز برطرف شود.

وی خاطر‌نشان کرد: زمینی به مساحت هزار مترمربع پشت مدرسه آشتاب در اختیار حوزه علمیه خواهران سطح سه تبریز قرار گرفته که پروژه احداث ساختمان جدید این مرکز آغاز و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است، پیش از این آزمون ورودی سطح دو حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی 15 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور با حضور هزار داوطلب در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار شد./935/ت302/ب

ارسال نظرات