۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۸۱۰۱
امام جمعه کرمانشاه:

مجلس نهم با حفظ وحدت کارهای کلان کشور را مدیریت کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،‌ با تاکید بر اینکه مجلس نهم باید سیاست های مقام معظم رهبری را دنبال کند،‌ گفت: مجلس باید با حفظ وحدت و انسجام و تعامل با دولت به دنبال مدیریت کارهای کلان کشور باشد.
امام جمعه کرمانشاه


حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه،‌ در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تشکیل مجلس نهم، توجه به اجرای سند چشم انداز و اهتمام به تولید ملی را مهم ترین اولویت این مجلس دانست.

وی توجه به نقطه نظرات مقام معظم رهبری و طبق برنامه حرکت کردن را از دیگر اولویت‌های مجلس نهم دانست و گفت: البته در مدت زمان چهار سال ممکن است فراز و نشیب‌هایی هم سر راه مجلس وجود داشته باشد که نمایندگان باید برای آن تدبیر مناسبی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علما با تاکید بر اینکه مجلس نهم باید گوش شان به فرمان مقام معظم رهبری باشد،‌ اظهار داشت: ما انتظار داریم مجلس نهم سیاست های ایشان که عامل ترقی و تضمین کننده عزت و اقتدار نظام اسلامی هست را دنبال کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: مجلس نهم بایستی با تدبیر و حفظ وحدت و انسجام کارهای کلان را مدیریت کند، به نمایندگان توصیه می کنیم با دولت و قوه قضاییه و سایر نهادها همکاری و تعامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه با همدلی می توانیم بسیاری از مشکلات را حل و کمبودها را جبران کنیم،‌ بر ضرورت پرهیز مسؤولان از اختلافات تاکید و تصریح کرد: اختلافاتی که این روزها علنی و رسانه ای می‌شود، ریشه‌ای و اساسی نیست، بلکه لفظی و سلیقه‌ای است و بهترین کار این است که مسؤولان مشکلات و مسائل را بین خودشان حل و به منافع و مصالح نظام و مردم توجه کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات