۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۱۴۷

نخستین گاهنامه طلبگی «حجره 20» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین گاهنامه طلبگی «حجره 20» به همت جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز منتشر شد.
گاهنامه حجره20


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فعالیت های تبلیغی رسانه ای طلاب حوزه علمیه خوزستان طی سالیان گذشته رو به رشد است و طی این مدت چندین نشریه و سایت اطلاع رسانی راه اندازی شده است که می توان به نشریه های همچون روضه، بچه های آسمان، حیات طیبه، طلبه جوان، قلب سلیم و در سایت ها نیز می توان به نجوا و روضه اشاره کرد.

براساس این گزارش، نشریه طلبگی «حجره 20» در همین راستا فعالیت های خود را با نخستین شماره خود در سال 91 در بخش های گفت‎وگو، بیان خاطرات، گزیده ای از سخنان علمای جهان تشیع، داستانک های طلبگی و شعر آغاز کرد.

گزیده ای از بیانات حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله بهجت و آیت الله موسوی جزایری در باب حیات طلبگی، گفت‎وگویی از آیت الله مجتهدی تهرانی پیرامون نحوه ورود به حوزه علمیه و زندگی طلبگی، داستانک های طلبگی برگرفته از کتاب زیر نور ماه، خاطراتی از زندگانی امام خمینی به نقل از آیت الله موسوی اردبیلی و غزلی در رابطه با حضرت ولی عصر(عج) از جمله مطالب نوشته شده در این نشریه هستند.

یادآور می شود، صحبت های خصوصی امام موسی صدر با طلاب برگرفته از سخنرانی وی در قم مورخ 7 مهر 1344 یعنی 47 سال پیش از دیگر مطالب مهم گاهنامه «حجره 20» می باشد.

گفتنی است، گاهنامه «حجره 20» در 12 صفحه تمام رنگی در قطع جیبی از سوی تبلیغات حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز منتشر شد./9463/پ203/ب

ارسال نظرات