۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۸۱۴۹

تجلیل آیت‌الله مصباح یزدی از مادر شهید احمدی روشن

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم با اهدای لوح تقدیر از مادر شهید مصطفی احمدی روشن تجلیل کرد.
والدين شهيد احمدي روشن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی نماینده مجلس خبرگان رهبری در مراسمی که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های مؤسسه امام خمینی(ره) به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن برگزار شد، با اهدا لوح از مادر شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد.

صدیقه سالاری مادر شهید مصطفی احمدی روشن در این مراسم با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن،‌ به بیان ویژگی های فردی و شخصیتی فرزند شهیدش پرداخت و گفت: مصطفی دومین فرزند من و فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف بود.

وی گفت: مصطفی از موقعی که به سن تکلیف رسید مقلد امام خامنه‌ ای بود و از سال 83 وارد سایت هسته‌ای نطنز شد، او می گفت الآن جبهه‌ ما جبهه علمی است و من باید در این عرصه عازم جبهه بشوم. من و پدرش با وجود خطرات این کار در نهایت با رفتن او به سایت نطنز موافقت کردیم و خدای متعال هم مزد جهاد او را با شهادت داد.

مادر شهید مصطفی احمدی روشن اظهار داشت: مصطفی مطیع امر رهبر معظم انقلاب بود، او در کار هایش اول اسلام و بعد سربلندی کشور عزیزمان را در نظر می‌گرفت.

سالاری رهبری مقام معظم رهبری را از الطاف خدای متعال به ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در انقلاب های منطقه فقدان رهبری است که نمی گزارد انقلاب های مردم منطقه به پیروزی برسد.

مادر شهید احمدی روشن تاکید کرد: ما باید شاکر این که امام خامنه ای رهبری این انقلاب را بر عهده دارند باشیم.

وی در پایان گفت: باید از خدا بخواهیم توفیق‌مان دهد تا بتوانیم قدر مقام معظم رهبری را بدانیم و شاکر و قدردان خون شهدا باشیم. /929/پ203/ج

ارسال نظرات