۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۲۸۱۵۳
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان برای حمایت از تولید ملی تنگ‌نظری را کنار بگذارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری همت همگان به ویژه مسؤولان را لازمه تحقق توصیه‌های مهم رهبری در سال‌جاری دانست و گفت: مسؤولان خود را خدمت‌گزار مردم بدانند و برای تحقق حمایت از تولید ملی سلایق شخصی و مسائل جناحی را کنار بگذارند.
حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در شورای اسلامی مراغه با تاکید بر توجه مسؤولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با بینش عمیق سیاسی و اقتصادی به تحولات منطقه‌ای و بین المللی خواستار گسترش تولید ملی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی هستند.

وی با بیان این که ورود سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف کشور نیازمند تغییر نگرش و عدم تنگ‌نظری برخی مسؤولان است، گفت: اگر مقام معظم رهبری بر حمایت از سرمایه ایرانی تاکید دارند، دیگر نباید برخی سلایق شخصی و یا جناحی را در مسائل دخیل کرد.

امام جمعه مراغه با بیان این که تحقق سفارش‌های رهبری از سوی متولیان امر، تعالی بیش از پیش نظام اسلامی را به دنبال دارد، خاطر‌نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذار داخلی، لازمه رونق اقتصادی و افزایش تولید ملی است، مردم نیز باید نیازمندی‌های خود را از تولیدات داخلی تهیه کنند تا صنایع داخلی تقویت و توسعه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی همت همگان به ویژه مسؤولان را لازمه تحقق توصیه‌های مهم رهبری در سال ‌جاری دانست و اظهار داشت:مسؤولی در نظام جمهوری اسلامی موفق است که بتواند کارهای خود را به موقع در راستای خدمت‌گزاری به مردم انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به فرموده مولای متقیان حضرت علی(ع)، انسان‌های ناموفق کسانی هستند که با انجام ندادن عملی در انتظار پاداش آخرت باشند و انسان موفق خود باید به امر به معروف و نهی از منکر عمل کند نه فقط دعوت کننده مردم به سوی آن باشد. 

منصور صادقی اصل، فرماندار مراغه نیز در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه نتایج مثبت مذاکرات استانبول ثمره استقامت مردم در برابر مستکبران و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: در مذاکرات هسته‌ای بغداد، نتیجه سه دهه ایستادگی و پایداری ملت ایران برای جهانیان مشخص می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روند توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت، افزود: در این مذاکرات با مقاومت و ایستادگی ملت و مسوولان بر حقانیت خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای، برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم خواهد خورد./935/پ202/ج
ارسال نظرات