۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۲۱۵

رقابت 140 داوطلب تحصیل در سطح سه خواهران تبریز

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران سطح سه الزهرا(س) تبریز با حضور 140 داوطلب برگزار شد.
آزمون ورودي حوزه علميه خواهران در تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در تبریز، همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران سطح سه الزهرا(س) صبح امروز در مرکز آموزشی الزهرا(س) واقع در خیابان 17 شهریور قدیم تبریز برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این آزمون از ساعت 10 صبح امروز با حضور 140 داوطلب تحصیل در سطح سه خواهران استان آغاز شد که 45 نفر از این تعداد در سه رشته تفسیر، فقه و اصول و همچنین کلام پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در حاشیه این آزمون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: هم اکنون بیش از 100 طلبه به صورت حضوری و 70 طلبه خواهر به صورت غیرحضوی در سطح سه خواهران استان تحصیل می کنند.

وی گسترش رشته های سطح سه خواهران استان را از مهم ترین اولویت های آموزشی این مرکز دانست و گفت: افزایش ظرفیت پذیرش با تکمیل پروژه ساختمان مستقل مرکز سطح سه الزهرا(س) در سال آینده محقق خواهد شد.

مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی با بیان این که هم اکنون طلاب سطح سه الزهرا(س) تبریز در ساختمانی که از سوی سازمان آموزش و پرورش استان در اختیار این مدرسه علوم دینی قرار گرفته در حال تحصیل هستند، ادامه داد: امیدواریم تا پایان سالجاری با احداث ساختمان جدید این مرکز مشکل کمبود فضای آموزشی برطرف شود.

وی خاطر‌نشان کرد: زمینی به مساحت هزار مترمربع پشت مدرسه آشتاب در اختیار حوزه علمیه خواهران سطح سه تبریز قرار گرفته که پروژه احداث ساختمان جدید این مرکز آغاز و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید./935/پ202/س
ارسال نظرات