۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۲۲۶
آیت‌الله حیدری:

از رییس جمهور و رییس مجلس می‌خواهیم اختلافات را در جلسات حل کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز با تاکید بر اینکه مردم از اختلافات بیزار هستند،‌ از مسؤولان نظام به ویژه رؤسای قوه مجریه و مقننه خواست اختلافات را در جلسات و بین خودشان حل و از علنی و رسانه‌ای کردن آن اجتناب کنند.
آيت الله حيدري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز، در خطبه‌های خطبه های این هفته نماز جمعه به اتفاقات بحرین اشاره و خاطرنشان کرد: دولت بحرین به سبب این که دلش به حمایت آمریکا گرم است به مردم خود فشار می آورد، اما آنها باید بدانند حمایت شیطان بزرگ تا زمانی است که بتوانند برای او مزدوری کنند.

امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز خطاب به حکام بحرین با بیان اینکه اگر آمریکا احساس کند که دیگر شما به درد او نمی خورید پشیزی برای شما قایل نخواهد بود، تصریح کرد: این شیطان بزرگ همان رفتاری را که با دیکتاتورهای دیگر همچون صدام، قذافی و حسنی مبارک انجام داد با شما هم انجام می دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 26 اردیبهشت ماه، سالروز اشغال فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: متأسفانه بیش از 64 سال از آن فاجعه می گذرد و مردم فلسطین آواره و بی‌خانمان هستند و کشورهای مسلمان هم در قبال این حادثه سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی، کشورهای مسلمان به خود آمده و واکنش هایی در این باره نشان داده اند و امیدواریم که این تراژدی به زودی به پایان رسد.

آیت‌الله حیدری در ادامه با اظهار نارضایتی از نامه یکی از مسؤولان، بر ضرورت توجه آنان به مساله وحدت تاکید و تصریح کرد: این نامه پراکنی‌ها مناسب مسؤولان نیست و ما از رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که اختلافات را میان خودشان و در جلسات حل کنند؛ چرا که مردم از این گونه اقدامات بیزار هستند و در حقیقت این اقدامات سبب خوشحالی دشمنان می شود.

استاد عالی حوزه‌های علمیه خوزستان همچنین خاطرنشان کرد: حال که جهان در برابر عظمت، بزرگی و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران سر تسلیم فرود آورده است، مسؤولان باید از این اقتدار و افتخارات به خود ببالند و از چنین اختلافاتی دوری گزینند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان این که دولت نهم و دهم اقدامات قابل توجهی انجام داده که در طول انقلاب بی‌سابقه بوده است، خواستار تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام شد و افزود: دولت باید همه توان خود را صرف تمام کردن پروژه های نیمه کاره کند و اکنون به صلاح نیست که پروژه های جدید را آغاز کند.

آیت‌الله حیدری به مشکل حل نشدن فاضلاب منطقه کوت عبدالله اهواز اشاره کرد و گفت:با وجود اختصاص بودجه از سوی رییس جمهور برای برطرف کردن مشکل فاضلاب منطقه کوت عبدالله، متاسفانه این مسأله همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مشکل بزرگ مردم این منطقه معضل فاضلاب است، خواستار پاسخگویی مسؤولان نسبت به این مسأله شد و ادامه داد: مسؤولان اگر در حل این مشکل، مسأله ای دارند باید به مردم بگویند در غیر این صورت باید هرچه سریعتر اقدام به برطرف کردن مشکل فاضلاب کنند./9454/پ202/ج

ارسال نظرات