۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۸۲۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

زمینه حضور 20 هزار معتکف در مساجد آذربایجان غربی فراهم شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: زمینه حضور و بهره‌مندی تعداد 20 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد این استان فراهم شده است.
مراسم معنوي اعتکاف
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه ابراز  داشت: ‌نام‌نویسی اولیه شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف در سالجاری از سوم خردادماه مصادف با روز اول ماه رجب، آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری هرچه باشکوه تر ایام اعتکاف چهل مبلغ دینی به مساجد سراسر استان اعزام می شوند.

این مسؤول با بیان این که مراسم اعتکاف در سال گذشته در 24 مسجد سراسر استان برگزار شد، اظهار داشت: امسال تعداد 30 مسجد آذربایجان غربی میزبان معتکفان خواهند بود.

حجت الاسلام فخری بیان داشت: زمینه حضور و بهره‌مندی تعداد 20 هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان فراهم شده است.

به گفته این مسؤول، در سال گذشته 16 هزار نفر در آذربایجان غربی در مراسم معنوی اعتکاف در بیست و چهار مسجد حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تشکیل حلقه های بصیرت با حضور استادان و مبلغان برجسته حوزوی، قرائت دعای ام داوود و انجام اعمال وارده شده را از برنامه های اجرایی مراسم معنوی اعتکاف عنوان کرد./936/ت303/س
ارسال نظرات