۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۳۴۳
استاندار قم؛

نگاه مسؤولان کشوری و استانی به قم تغییر کند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در مراسم افتتاح موقوفه هتل پارسیا گفت: نگاه به قم باید نگاهی بین المللی باشد و همه مسؤولین استانی و کشوری باید نگاه خود را نسبت به قم تغییر دهند،
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام موسی پور استاندار قم در مراسم افتتاح موقوفه هتل پارسیا، گفت: قم یک منطقه ویژه است بنابراین نگاه به قم هم باید یک نگاه ویژه باشد.

وی در ادمه افزود: قم خاستگاه انقلاب و پایگاه تشیع و مرجعیت است، نام انقلاب اسلامی ایران در دنیا با نام قم گره خورده است، انقلابی که معنویت گرایی را در سطح دنیا زنده کرد.

حجت الاسلام موسی‌پور حوزه علمیه قم را نه تنها بزرگترین حوزه علمیه تشیع بلکه آن‌ را بزرگترین حوزه علمیه جهان اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: قم را باید متناسب با شأ‌نش ساخت و براساس شأن آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان این‌که قم قطب علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور است، خاطر نشان کرد:  تمام تلاش‌های صورت گرفته بعد از انقلاب جبران اندکی از عقب ماندگی‌های انباشته شده است، وضعیت قم با جایگاه مطلوب فاصله بسیار دارد و با نگاه‌های کوته‌بینانه نمی توان آن‌را ساخت.

استاندار قم تأکید کر: نگاه به قم باید نگاهی بین المللی باشد و همه مسؤولین استانی و کشوری باید نگاه خود را نسبت به قم تغییر دهند، قم را نباید به عنوان یکی از 32 استان کشور دید بلکه واقعیت این است که قم شهری است به وسعت دنیا و مسؤولان و مدیران شهری و کشوری باید این نگاه را نسبت به قم داشته باشند و با این نگاه بلند باید برای قم برنامه‌ریزی کرده وطرح ها اجرا شود./9192/پ203/ن

ارسال نظرات