۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۸۳۹۱
مدیر حوزه علمیه صادقیه:

قبح‎زدایی از رذائل اخلاقی هدف اصلی رسانه‎های غربی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز، قبح‌زدایی از رواج گناهان و تعویض جایگاه حق و باطل در جامعه اسلامی را هدف اصلی رسانه های غربی و ضددینی دانست.
راهپيمايي دختران محجبه در اروميه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، خانم حیدری، مدیر حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز، امروز در همایش کوثر ولایت که با حضور بسیجیان شهرستان سراب در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان عقیدتی جوانان جوامع اسلامی، همواره به دنبال تزلزل در افکار دینی مخاطبان خود بوده اند و در این مسیر رسانه های قدرتمند خود را به کار گرفته اند.

وی با بیان این‎که هدف اصلی رسانه های غربی و ضددینی، قبح‌زدایی از رواج گناهان و تعویض جایگاه حق و باطل در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: امروز دشمنان به قدری در مدارس و دانشگاه های ما نفوذ کرده اند که در برخی کلان‌شهرها گاه دختر دانش آموز و یا دانشجو محجبه از سوی هم‌سالان خود مورد تحقیر واقع می شود.

مدیر حوزه علمیه صادقیه تبریز با انتقاد از کم توجهی متولیان فرهنگی مراکز دانشگاهی به مقوله حجاب و عفاف گفت: امروز دختران دانش آموز و دانشجوی محجبه مورد کم لطفی قرار می گیرند و در برخی موارد در حاشیه هستند.

حیدری با تأکید بر این‎که بدحجابی نباید به عنوان عرف در جامعه رایج شود، تصریح کرد: کم‌کاری هایی در حوزه ترویج فرهنگ فاطمی و سیره ائمه اطهار در جامعه صورت گرفته است که خواهران بسیجی و طلاب رسالت خطیری در تبلیغ ارزش هالی الهی و اخلاقی بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح فضائل اخلاقی و ابعاد اجتماعی و سیاسی شخصیت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: آن بانوی مکرم اسلام افزون بر این‎که بهترین مادر برای فرزندان خود بود، در تبعیت از ولایت نیز الگویی برای تمام بشریت محسوب می شوند.

مدیر حوزه علمیه صادقیه تبریز خاطرنشان کرد: با وجود الگوی کامل، جامع و جاودانه ای همچون حضرت صدیقه طاهره(س) دیگر نباید به دنبال الگوهای هدایت شده از سوی شبکه های مخرب غربی بود، بایستی قدر داشته های خود را بدانیم./935/پ203/ب

ارسال نظرات