۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۴۳۲
فعال سیاسی:

لجبازی و اختلاف‌افکنی به صلاح کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ منتخب مردم گناباد و بجستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دامن زدن به اختلافات بین مسؤولان را ناشی از عدم صداقت افراد دانست و گفت: کسی که نیت خیر داشته باشد از جنجال آفرینی پرهیز می‌کند.
نماينده گناباد و بجستان
حجت‌الاسلام محمد رجایی نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ وحدت از سوی مسؤولان نظام، اظهار داشت: قطعا منظور ایشان این نیست که نسبت به قصورها اغماض و سکوت شود.

وی هدف از وحدت بین مسؤولان را کار کردن در فضایی خالی از حب و بغض‌های شخصی و جناحی دانست و تصریح کرد: باید اصل بر همکاری دولت و مجلس باشد و در صورت بروز اشکالات، مسؤولان به دور از هیاهو و رسانه‌ای کردن آن درصدد حل مشکل برآیند.

منتخب مردم گناباد و بجستان رسانه‌ای کردن اختلاف نظرها را ناشی از عدم صداقت افراد عنوان کرد و گفت: کسی که نیت خیر داشته باشد قطعا به اختلافات دامن نمی‌زند و از جنجال آفرینی جلوگیری می کند.

حجت‌الاسلام رجایی با بیان اینکه وجود اختلاف نظرها در بین مسؤولان امری طبیعی است، خاطرنشان کرد: هیچ دو نفری پیدا نمی شوند که مثل هم فکر کنند، ولی در این بین نحوه طرح این اختلافات بسیار مهم است و اگر رعایت نشود ایجاد مشکل می‌کند.

وی اقدام دلسوزانه و صادقانه مسؤولان را در حل مسایل کشور مفید دانست و افزود: اگر آنها با بهانه‌جویی ها به دنبال نقاط ضعف یکدیگر باشند، اختلافات به خصومت تبدیل می شود و این لجبازی ها موجب می گردد آنهایی که خیر و صلاح کشور ما را نمی خواهند امیدوار شوند و ضرباتی را به منافع ما وارد کنند.

این فعال سیاسی در مورد پیامدها و تبعات ناگوار علنی شدن اختلافات از سوی مسؤولان، گفت: وقتی مردم با این مسایل مواجه می شوند استرس و دل نگرانی در آنها ایجاد می شود و اعتمادشان به مسؤولان کاهش می یابد./928/ت302/ج
ارسال نظرات