۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۵۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

برگزاری مراسم اعتکاف در بیش از 60 مسجد اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از برگزاری مراسم اعتکاف در حداقل 60 مسجد شهرستان اهواز خبر داد.
حجت الاسلام بلک 
رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان اعتکاف


حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهارداشت: در فرصت باقی مانده تا آغاز مراسم اعتکاف در سراسر کشور، تاکنون چهل مسجد در اهواز برای برگزاری این مراسم آمادگی خود را به امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: برآورد می شود بیش از 60 مسجد در شهرستان اهواز به برپایی مراسم معنوی اعتکاف برادران اختصاص یابد.

37 هزار معتکف در سال گذشته در خوزستان

حجت الاسلام بلک حضور جوانان در مراسم اعتکاف را بسیار مهم برشمرد و گفت: سال گذشته از میان 37 هزار معتکف خوزستانی، حضور جوانان چشمگیر بود که این نشان از اشتیاق قشر جوان از این مراسم معنوی را بازگو می کند.

وی با اشاره به دلایل استقبال مردم خوزستان از این فریضه معنوی بیان داشت: بیان فلسفه اعتکاف از طریق رسانه ‌ها و اطلاع رسانی از طریق مساجد و فرهنگ سازی از عوامل رشد حضور معتکفان خوزستانی در این مراسم معنوی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد: بیان فلسفه اعتکاف، تشریح فضائل امام علی(ع) از سوی سخنرانان، اعزام روحانیان و مبلغان برای پاسخ به شبهات دینی از فعالیت های این اداره برای بهتر برگزار شدن مراسم اعتکاف در استان خوزستان است./9461/ت303/ب

ارسال نظرات