۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۵۱۰
فرمانده سپاه ولی‎عصر خبر داد:

2500 جلسه شورای امر به معروف در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان این‎که در سال گذشته دو هزار و پانصد جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان اجرا شده است گفت: در این نشست ها یک هزار و هشتصد مصوبه ابلاغ شد.
سردار شاهوار پور


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‎عصر(عج) خوزستان، عصر روز گذشته در همایش مدیران دستگاه‌های اجرایی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، به ارائه گزارشی از فعالیت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان پرداخت و افزود: خوزستان رتبه نخست احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور را کسب کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان این‎که در سال گذشته دو هزار و پانصد جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در استان اجرا شده است گفت: در این نشست ها یک هزار و هشتصد مصوبه ابلاغ شد.

وی در ادامه از برگزاری 69 همایش با محوریت حجاب و عفاف و 101 سمینار با موضوع فرهنگی در استان خبر داد و گفت: چاپ و توزیع پانزده هزار جلد کتاب دعا و فریضه و دویست هزار پوستر و بروشور از دیگر اقدامات انجام شده در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان است.

شاهوارپور با تأکید بر شناسایی و هدایت افرادی که دارای ناهنجاری‌های اخلاقی هستند اضافه کرد: در این زمینه گروه‌های هادی در استان ساماندهی شد که با آموزش آنها توانستیم 110 نفر را شناسایی و تذکرات لازم به آنان بدهیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان ادامه داد: باید نظارت و احیای این دو فریضه در مکان‌های عمومی همچون پارک ها، تاکسی تلفنی‌ها، دفاتر بیمه، پست و هواپیمایی، تالار های عروسی و پاساژهای تجاری بیشتر شود تا بتوان در راستای تحقق دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر گام‌های مؤثری برداریم.

فرمانده سپاه ولی‎‌عصر(عج) خوزستان تحقق آرمان های جمهوری اسلامی به صورت فرا ملّی که مورد تأکید رهبری است را از جمله فعالیت‌های اساسی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانست.

این مقام مسؤول چاپ ماهنامه افق احیاء و توزیع در استان، فعالیت بیش از پنجاه هزار نفر در آموزش احیای امر به معروف و نهی از منکر، اعزام ناظر و بازرس به نهادها و دستگاه‌ها را از دیگر اقدامات این نهاد در خوزستان عنوان کرد./9463/پ202/ب



ارسال نظرات