۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۵۱۶
صبح دوشنبه؛

همایش ملی امام خمینی و تعلیم و تربیت اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی امام خمینی(ره) وتعلیم و تربیت اسلامی در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.
همايش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ملی امام خمینی(ره) و تعلیم و تربیت اسلامی با حضور اساتید و دانشجویان با سخنرانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی مدیر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) صبح امروز در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

آیت الله مصباح یزدی برگزاری این نوع همایش‌ها را برای بیان اندیشه های امام خمینی(ره) لازم و ضروری دانست و افزود: ما باید زندگی و سیره عملی امام راحل(ره) را الگو و راه برای خود قرار دهیم و از آن درس بگیریم تا به اهداف والای امام خمینی(ره) برسیم.

همچنین،‌ خانم اقدس یزدی دبیر همایش امام خمینی(ره) و تعلیم و تربیت اسلامی به بیان اندیشه های ناب امام راحل(ره) اشاره کرد و افزود: باید تمام اندیشه های علمی و الهی امام(ره) در تمام موسسات علمی آموزشی به ویژه دانشگاهها مورد تدریس و تحقیق قرار گیرد و به صورت کاربردی به جامعه اسلامی عرضه شود تا تمام مردم با اندیشه ها و افکار ناب امام خمینی(ره) آشنایی کامل پیدا کنند و عملا در زندگی خود اجرایی کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را احیاء و زنده نگه داشتن تعلیم و تربیت امام خمینی(ره) و الگو گرفتن نسل سوم انقلاب از اندیشه ها و تعالیم معنوی امام راحل(ره) عنوان کرد و گفت: 47 مقاله مورد تایید در این همایش به زودی چاپ و منتشر خواهد شد.

گفتنی است در این همایش آیت الله احمد بهشتی ریاست دانشگاه قم و حجت الاسلام محمدعلی خسروی معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) نیزسخنرانی کردند.

این همایش صبح دوشنبه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم واقع در بلوار الغدیر برگزار شد. /907/د102/ن

ارسال نظرات