۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۶۴۵
آیت‌الله باریک بین:

هتاکان به ساحت ائمه اطهار منتظر فرجام ناگوار خود باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین، خدمت در مسیر بازسازی عتبات عالیات را حرکت در مسیر احیای سنت نبوی و میراث مبارک اهل بیت(ع) دانست و با محکوم کردن هتک حرمت مقدسات،‌ به هتاکان به ساحت ائمه اطهار(ع) هشدار داد منتظر فرجام ناگوار خود باشند.
نماينده ولي فقيه در قزوين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در جلسه ستاد عتبات عالیات استان، تلاش برای بازسازی و مرمت عتبات عالیات را یک رسالت دینی برای امت اسلامی به ویژه ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی دانست و گفت: ائمه معصومین حقایق ابدی هستند و همیشه ماندگار خواهند بود.

وی به مشارکت گسترده ملت ایران در بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: مردم کشورمان در این عرصه همواره پیشگام بوده‌اند و این مهم نشان دهنده عمق علاقه ملت به ائمه اطهار(ع) است.

آیت‌الله باریک‌بین با بیان این‎که بازسازی حرم امامان و معصومین(ع) پیشرفت خوبی دارد، افزود: دست‌اندرکاران ایرانی از اقصی نقاط کشورمان در کاظمین، نجف و کربلا مشغول به کار هستند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خدمت در مسیر بازسازی عتبات عالیات را حرکت در مسیر احیای سنت نبوی و میراث مبارک اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن نام و تکریم اهل بیت پیامبراکرم(ص) توفیقی دائمی برای شیعه است.

امام جمعه قزوین با بیان این‎که دشمنان شیعیان در طول تاریخ همواره جسارت‌های بسیاری به قبور ائمه معصومین(ع) داشته‌اند، گفت: کسانی که به ساحت مقدس اهل بیت(ع) در سامرا و دیگر اماکن متبرکه تعرض کردند به رسوایی و مذلت کشیده شدند، سرنوشت صدام و قذافی در عراق و لیبی تاییدی بر این مدعا است.

وی خدمت به اهل بیت و معصومین (ع) را وسیله شفاعت در آخرت و ذخیره خوبی برای آخرت دانست و خاطرنشان کرد: آحاد مردم باید در این عرصه مشارکت کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‎که دشمنان اسلام همواره به دنبال جلوگیری از ترویج افکار متعالی شیعه در دنیا هستند بیان داشت: آنها با توطئه افکنی و جسارت به ائمه اطهار(س) تلاش می کنند به اهداف شوم خود دست یابند.

آیت‌الله باریک‌بین، ملت ایران را عاشق و شیفته ائمه اطهار(ع) دانست و تصریح کرد: مردم ولایت مدار و شیعه کشورمان همواره در دفاع از ارزش های ناب اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان پیشگام بوده و خواهند بود./950/پ202/ج

ارسال نظرات