۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۲۸۶۴۸
به همت مؤسسه محبان ام الائمه؛

مجله قرآنی چشم بصیرت ویژه نابینایان به زبان اردو رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مؤسسه محبان ام‌الائمه(ع) گفت:‌ در نشست علمی فرهنگی«بیداری اسلامی در پرتو تعالیم فاطمی»، مجله قرآنی چشم بصیرت ویژه نابینایان به زبان اردو رونمایی می شود
نشست



حجت‌الاسلام مرادرضا رضوی مسؤول مؤسسه محبان ام‌الائمه(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نشستی علمی فرهنگی خبر داد و گفت: ما می‌خواهیم بیداری اسلامی را به جهانیان برسانیم.

وی هدف از برگزاری این نشست را الگوگیری از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد و افزود: حضرت زهرا(س) با اینکه تنها بود در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و ظلم را نپذیرفت، ما هم باید با اتحاد و همدلی در مقابل ظلم و بی عدالتی بایستیم و در مقابل دشمنان تسلیم نشویم و با بیداری و هوشیاری به مقابله با دشمنان بپردازیم.

حجت‌الاسلام رضوی به رونمایی از مجله و نرم‌افزار قرآنی چشم بصیرت اشاره کرد و گفت: این مجله قرآنی مخصوص نابینایان و به زبان اردو تنظیم شده است و در آن از مطالب قرآنی و سخنان بزرگان در مورد نابینایان و موفقیت بزرگان نابینا استفاده شده است.

مسؤول مؤسسه محبان ام‌الائمه(ع) هدف از رونمایی مجله قرآنی چشم بصیرت را به دلیل استقبال وشوق زیاد نابینایان عنوان کرد و افزود: درست است که نابینایان ما از نعمت چشم محروم هستند ولی دارای چشم بصیرتند وچه بسیار نابینایانی که در طول تاریخ انسان‌های موفق و بزرگی شده اند.

حجت‌الاسلام رضوی در ادامه از سخنرانی حجت الاسلام محمد جواد طبسی کارشناس فاطمه شناسی و حجت‌الاسلام حجتیان معاون محترم فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه در این نشست خبر داد وگفت : این نشست در قبل از این در هندوستان هم برگزار شده است.

وی در پایان یادآور شد، این نشست به همت موسسه محبان ام‌الائمه(س) و باهمکاری معاونت فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه برگزار خواهد شد.

گفتنی است این نشست در روز پنجشنبه بیست‌وهشتم اردیبهشت ماه از ساعت 13تا11 در سالن شهید مطهری(ره) مجتمع آموزش عالی فقه به نشانی قم ـ چهار راه شهدا ـ مدرسه علمیه حجتیه برگزار می‌شود. /907/ ت303/ن

ارسال نظرات