۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۶۶۹
محسن رضایی:

استمرار اقتدار ایران در گرو تحول اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر تلاش همگانی برای محقق شدن شعار سال،‌ استمرار اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در گرو شکوفایی اقتصادی دانست.
دکتز محسن رضايي محسن رضايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در همایش نقش مردم در تولید ملی در دانشگاه شهید چمران اهواز، با تأکید بر ضرورت حل چالش‌های اقتصادی، گفت: اقتصاد مسأله سرنوشت، آینده، اقتدار و بقای ایران اسلامی است و نباید آن را دست کم بگیریم.

وی با اشاره به الگوگیری ملت‌های مسلمان از ایران اسلامی در زمینه مردم‌سالاری، ابراز داشت:‌ در عرصه مردم سالاری دینی ایران الگوی کشورهایی است که بیداری اسلامی را تجربه کردند و باید گفت در آینده نه چندان دور آنها الگوی توسعه و اقتصاد از ما می‌خواهند و باید بتوانیم به آنها الگوی خوبی از مدیریت اقتصادی ارائه دهیم.

رضایی به اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی»تاکید کرد: از زندگی مردم تا بقای جمهوری اسلامی همه در گرو تولید ملی است از این رو دشمنان ما بر این موضوع متمرکز شده‌اند.

وی به تبیین نقش اقشار مختلف جامعه در تحقق این شعار پرداخت و افزود: دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان بزرگترین سرمایه‌های هستند که می‌توانند تولید ملی را جهش دهند، بنابراین آنها باید به صحنه بیایند و تحول بزرگی در اقتصاد کشور رقم زنند.

رضایی بر ضرورت فراهم کردن زمینه بروز استعدادهای ناشناخته در بین جوانان تاکید و تصریح کرد: وقتی که جمهوری اسلامی رتبه 17 تولید علم را دارد باید همان علم تبدیل به فناوری و سپس کالا برای مصرف داخلی و خارجی شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  اضافه کرد: باید ظرفیت کشور را به حدی برسانیم که فضای مناسب برای تولید کردن همه وجود داشته باشد./9463/پ202/ج


ارسال نظرات