۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۷۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

معادلات جهانی با موضع ولی‎فقیه تغییر می‎یابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش و جایگاه ارزنده رهبری در تحولات سیاسی منطقه ای و بین المللی گفت: معادلات جهانی با موضع ولی فقیه تغییر می یابد.
حجت الاسلام ولائي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، امروز در جمع بسیجیان تبریزی اظهار داشت: دشمنان با درک نقش مهم ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران به دنبال تضعیف جایگاه رهبری و ولایت در کشور هستند.

وی با بیان این‌که معادلات جهانی با موضع ولی فقیه تغییر می یابد تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان بهترین راهکار برای براندازی نظام اسلامی را تضعیف نقش و جایگاه رهبری می‌دانند، نه اطاعت گزینشی و نه اطاعت مصلحتی، بلکه اطاعت محض از ولایت فقیه ضروری است.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‎که تغییر توازن قدرت به نفع نظام جمهوری اسلامی از برکات ارزنده رهنمودهای ولی فقیه بوده است تصریح کرد: عزت، شرف و اقتدار نظام اسلامی مرهون ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که ستون خیمه حکومت اسلامی ولایت فقیه است اظهار داشت: استکبار جهانی می کوشد در راستای تحقق اهداف استثماری خود از نفوذ معنوی ولایت فقیه در جامعه بکاهد، از این رو با توطئه های مختلف به دنبال خدشه در چهره حقیقی روحانیت اصیل است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که غرب و به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه از تهدید و تحریم علیه ایران اسلامی نتیجه‌ای نگرفته‌اند گفت: بیداری اسلامی ملت‌های منطقه، به برکت خون شهدا است که درخت تنومند پایداری ملت انقلابی و ولایی را آبیاری کرده‌اند.

حجت الاسلام ولایی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام اسلامی ایران امروز به مرحله‌ای رسیده که غرب، مذاکره و لغو تحریم های خود را تنها راه چاره می بیند، این امر به برکت شرفی است که ولایت امر به این مملکت بخشیده است.

وی وحدت، بصیرت و پیروی از ولایت فقیه را رمز بقای نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: مادامی که در جبهه ولایت به دور از افراط و تفریط حرکت می کنیم، دشمنان نمی توانند هیچ آسیبی به انقلاب اسلامی برسانند./935/پ202/ب

ارسال نظرات