۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۸۲۹
در تبریز؛

دومین دوره آزمون ورودی رشته تخصصی کلام برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره آزمون ورودی رشته تخصصی کلام سطح2 در مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز برگزار شد.
آزمون ورودي مراکز تخصصي حوزه‌هاي ‌علميه


حجت الاسلام محمدعلی حسن زاده، معاون آموزشی و پژوهشی مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این آزمون روز گذشته جمعه 29 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 50 نفر از طلاب سطح1 در محل مرکز تخصصی علامه امینی تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان این‎که پانزده نفر در رشته کلام سطح دو پذیرش خواهند شد افزود: این مرکز تاکنون 24 نفر در دو دوره در رشته شیعه شناسی سطح3 و نیز دوازده نفر در رشته کلام سطح2 دانش پژوه جذب کرده است.

وی با اشاره به این‎که پذیرفته شدگان این آزمون پس از قبولی در مصاحبه مشغول به تحصیل خواهند شد تصریح کرد: آزمون متمرکز رشته‌های تخصصی روز گذشته به صورت همزمان در 9 حوزه امتحانی اصفهان، اهواز، آمل، بابل، بناب، تبریز، تهران، شیراز و قم به صورت همزمان برگزار شد.

به گفته معاون آموزشی و پژوهشی مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز اعطای مدرک علمی تخصصی سطح دو حوزه، معرفی به مرکز آموزشی و پژوهشی و جایگزینی با بخشی از دروس عمومی حوزه از مزایای این دوره خواهد بود.

گفتنی است، هم اکنون 36 دانش پژوه در مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز که در سال 89 تحت نظر  آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، موافقت اصولی خود را از شورای عالی حوزه های علمیه دریافت کرده مشغول به تحصیل هستند.

بنا بر این گزارش، تاکنون 4 آزمون در دو رشته شیعه شناسی سطح3 و کلام سطح2 در مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز برگزار شده است./935/ت303/ب

ارسال نظرات