۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۹۷۰
به همت مرکز تخصصی نماز؛

دوره آموزشی تربیت مدرس معارف نماز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تخصصی نماز گفت: دوره یک‌ساله آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مدرس معارف نماز در سال تحصیلی 92-91 برگزار می شود.
ستاد اقامه نماز


به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد صادق کفیل، مدیر مرکز تخصصی نماز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسا گفت: مرکز تخصصی نماز دوره یک‌ساله آموزشی، پژوهشی و مهارتی تربیت مدرس معارف نماز را در سال تحصیلی 92-91 برگزار می کند.

وی در ادامه افزود: فلسفه وجودی این مرکز پیوند بین حوزه علمیه و ستاد اقامه نماز کشور است، در واقع دانش‌آموختگان این مرکز عقبه‌های علمی ستاد اقامه نماز کشور محسوب می شوند و می توان ادعا کرد هیچ نهاد تبلیغی مثل مرکز تخصصی نماز از نیروهایش استفاده نمی کند.

حجت الاسلام کفیل اظهار داشت: محور برنامه‌ها در مرکز نیرو سازی در یک دوره یک‌ساله است و نیروها با عناوینی مثل جذب به نماز، آداب و بررسی آیات و روایات مربوط به نماز، نماز و خانواده، و پاسخگویی به شبهات و س‍ؤالات نماز آشنا خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی به نام معراج که با حضور 350طلبه در ده استان انجام شد، طرح مفتاح، دوره کوتاه مدت 24ساعته و دوره محراب که با همکاری حوزه علمیه خواهران درباره آشنایی خانواده ها با نماز، بخشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز بوده است.

حجت‌الاسلام کفیل با اشاره به نام‌نویسی دوره جدید این مرکز گفت: طلاب سطح 2 حوزه‌های علمیه تا آخر خردادماه فرصت دارند با مراجعه به مرکز تخصصی نماز و تکمیل فرم نام‌نویسی در این دوره شرکت کنند.

وی بیان داشت: در این دوره آموزشی، آزمون کتبی گرفته نمی‌شود و قبولی در مصاحبه و گزینش ملاک پذیرش است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به مرکز تخصصی نماز به نشانی قم ـ خیابان شهدا(صفاییه) ـ کوچه 23(ممتاز) ـ کوچه فرعی 11، پلاک 101 مراجعه یا با شماره 7740732 تماس بگیرند./ت302/ن

ارسال نظرات