۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۰۴۲
بنیاد فرهنگی مهدی موعود در بیانیه ای؛

امام هادی بزرگترین منظومه معرفتی شیعیان است

خبرگزاری رسا ـ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان در بیانیه خود آورده است: ما سربازان امام زمان(عج) در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) این حرکت زننده دشمن را که باعث آزرده شدن قلب مقدس فرزند امام هادی(ع)، حضرت ولی عصر(عج) و مسلمانان جهان گردیده محکوم می کنیم.
بيانيه


به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان در محکوم کردن اهانت و جسارت به ساحت مقدس امامت و ولایت حضرت امام علی النقی(ع) بیانیه ای بدین شرح منتشر کرد.

بار دیگر دست شیطان از آستین ایدی استکبار جهانی و قلم به دستان مزدور و روباه صفت بیرون آمد و با توهین نسبت به شخصیت نورانی و معصوم امام هادی(ع) باعث آشکار شدن هر چه بیشتر مظلومیت اهل بیت پیامبراکرم(ص) شدند. امامی که بزرگترین منظومه معرفتی شیعه و بلکه جهان اسلام که همان زیارت جامعه کبیره باشد از زبان مبارکشان جاری شده است.

سؤال اینجاست چرا کسانی که ادعای احترام به عقاید ادیان و حقوق بشرشان گوش عالم را کر کرده است با شعار آزادی بیان اقدام به حمایت از انتشار چنین اراجیفی می نمایند؟

پاسخ معلوم است که این حرکات مذبوحانه، نشان از وحشتی است که دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) از بیداری اسلامی و نفوذ فرهنگ اسلام ناب محمدی در سطح جهان دارند.

جالب اینجاست که گروه ها و اشخاصی که سالهاست علیه نظام اسلامی توطئه چینی می کنند به دنباله روی از اربابانشان در اقدامی عجولانه به حمایت از این حرکات سخیف می پردازند.

به این معاندان و جاهلان اعلان می داریم که چهره نورانی امام هادی(ع) مصداق بارز نور خداست که خاموش شدنی نیست «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» و به آنها میگویم «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری».

ما سربازان امام زمان(عج) در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) این حرکت زننده دشمن را که باعث آزرده شدن قلب مقدس فرزند امام هادی(ع)، حضرت ولی عصر(عج) و مسلمانان جهان گردیده محکوم کرده و از مواضع مراجع عظام و فتاوای ایشان مبنی بر ارتداد افراد توهین کننده اعلام حمایت می کنیم و به حامیان پشت پرده و آشکار آنان نیز گوشزد می کنیم که این کارها باعث تسریع زوال و سرنگونی شما می گردد چرا که خداوند متعال فرموده است: إنا من المجرمین منتقمون. /9463/د102/ب

ارسال نظرات