۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۰۵۹
برای محکوم کردن مسابقات یورو ویژن؛

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب و روحانیان بیله‌سوار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب، روحانیان و مبلغان دینی بیله‌سوار از توابع استان اردبیل در اعتراض به برگزاری مسابقات مبتذل یورو ویژن مقابل بیت امام جمعه این شهر تجمع کردند.
تجمع طلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، جمعی از طلاب، روحانیان و مبلغان دینی بیله‌سوار در اعتراض به برگزاری مسابقات مبتذل یورو ویژن و رژه همجنس بازان در جمهوری آذربایجان، مقابل بیت امام جمعه این شهر تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی خشم و انزجار خود را ابراز کردند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آل سعود، هیات منه الذله  و یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا ،  آذربایجان وار اولسون الهام سنه آر اولسون، آذربایجان میلتی قبول ائتمز ذللتی، خواستار لغو برگزاری مسابقات مبتذل یورو ویژن و رژه همجنس بازان در این جشنواره شدند.

طلاب و روحانیان بیله‌سوار اعلام کردند که میزبانی مسابقات یورو ویژن و رژه همجنس‌گرایان را اهانتی آشکار به ساحت دین مقدس اسلام و توطئه‌ استکباری صهیونیسم است و خواستار تجدید نظر نظام باکو با این حرکت ضد اسلامی و اعتقادی شده و سران این کشور را به رفتارهای معقول و توأم با ارزش و احترام دعوت کردند.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله‌سوار در اجتماع طلاب و روحانیان این شهرستان با تاکید بر این‌که مسابقات یورو ویژن توطئه ای صهیونیستی برای مقابله با موج اسلام‌گرایی در جهان است، اظهار داشت: یوروویژن سوغات نظام استعماری و استکباری غرب است و شیعیان جمهوری آذربایجان گرفتار آن شده اند.

وی با بیان این‎که پیروی از سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی عاقبت خوشی برای مقامات دولت باکو نخواهد داشت تصریح کرد: علمای شیعه از روی خیرخواهی و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خواستار لغو مسابقات یورو ویژن هستند، اگر دولت باکو عاقلانه عمل کند به اراده مردم خود تن می دهد.

حجت الاسلام قیاسی اسلام‌ستیزی در دومین کشور بزرگ شیعی جهان را غیرقابل تحمل دانست و گفت: استقلال جمهوری آذربایجان، آزادی و کرامت انسانی مردم این کشور با چنین سیاست های ددمنشانه‌ای به خطر می افتد./935/پ203/ب

ارسال نظرات