۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۰۷۲

شرایط نام‌نویسی امتحانات کتبی سطوح عالی سفیران هدایت اعلام شد

خرگزاری رسا ـ معاونت آموزش مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ زمان، شرایط و ضوابط نام‌نویسی در امتحانات کتبی سطوح عالی حوزه علمیه قم طلاب سفیران را هدایت اعلام کرد.
آزمون


به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت آموزش مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ زمان، شرایط و ضوابط نام‌نویسی در امتحانات کتبی سطوح عالی حوزه علمیه قم طلاب سفیران را هدایت اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، طلاب فارغ‌التحصیل حوزه‌های علمیه سفیران هدایت می‌توانند از طریق فرمی که به همین منظور در پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه سفیران هدایت به نشانی اینترنتی www.tth.ir درج شده است، برای شرکت در امتحانات کتبی سطوح عالی حوزه علمیه قم نام نویسی کنند.

معاونت آموزش مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ تاکید کرده است که تنها طلابی که کد تحصیلی آنها 166 و پرونده آموزشی آنها در قم موجود است فارغ‌التحصیل قم محسوب می‌شوند.

همچنین این معاونت تصریح کرده است: طلابی که فقط سال آخر در قم تحصیل کرده‌اند فارغ‌التحصیل قم محسوب نمی‌شوند.

به همین منظور برای سهولت نام‌نویسی طلاب، لیست دانش‌آموختگان حوزه‌ علمیه سفیران هدایت قم در فرم‌ نام‌نویسی ارائه شده است.

بر اساس اعلام معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، امتحانات به صورت دو نیم‌سالی برگزار می‌شود و آن گروه از طلابی که در کلاس درس حضور نیافته‌اند، لازم است برای قبولی نمره 16 کسب نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که این قانون شامل طلاب در حال تبلیغ سفیران هدایت نیز می شود. این گروه از طلاب می‌توانند در سیستم آموزش غیرحضوری که در آینده از سوی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه اعلام خواهد شد شرکت نمایند./9191/د103/ن

ارسال نظرات