۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۲۹۱۴۴

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان جهان از 22 تا 26 شهریورماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.
مسابقات قرآن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان جهان نیمه دوم شهریور ماه امسال در مجتمع پتروشیمی تبریز با شرکت بیش از 50 کشور در تبریز برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، شهرداری تبریز با همکاری جهاد دانشگاهی کشور و خبرگزاری قرآنی ایکنا، در هفته پایانی شهریور‌ماه سال جاری و طی روزهای 22 تا 25 این ماه میزبان قاریان و حافظان دانشجوی مسلمان از بیش از 50 کشور جهان خواهد بود.

این مسابقات با حمایت‌ شورای اسلامی شهر تبریز و دبیری سازمان فرهنگی ـ هنری و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی، علمی، نهادهای قرآنی، صداوسیما، دانشگاه‌ها و جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از 22 تا 26 شهریورماه سال جاری در تبریز برگزار می شود.

پیش از این قرار بود، چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان جهان در شهر نجف برگزار شود که با انتخاب تبریز بعنوان میزبان این دوره از مسابقات مردم آذربایجان میزبان بیش از 120 قاری و حافظ ممتاز و بین‌المللی قرآن از داخل و خارج کشور طی 4 روز خواهد بود.

بر اساس این گزارش، نشست ستاد هماهنگی برگزاری چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان جهان هفته جاری در بیت آیت الله مجتهدشبستری، امام جمعه تبریز برگزار شد که طی آن بر انسجام و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی قرآنی استان بر برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تاکید شد.

گفتنی است، سه دوره قبلی این مسابقات در شهرهای اصفهان، تهران و مشهد مقدس برگزار شده است./935/پ203/س
ارسال نظرات