۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۹۱۵۷
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

آزاد سازی خرمشهر، تجلی دلدادگی رزمندگان به ولی فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، یکی از مهم ترین دلایل آزاد سازی خرمشهر را عشق و دلدادگی رزمندگان اسلام به ولی فقیه دانست و تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی کلام ولی فقیه را منبعث از فرمان الهی می دانستند.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان


حجت الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به فرا رسیدن فتح خرمشهر گفت: سوم خرداد یادآورخلق حماسه ای تاریخی از سوی رزمندگان اسلام در برابر سپاه کفر بود.

حجت الاسلام اشجری، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و با بیان این که آن پیروزی غرور آفرین، نظام اسلامی را بیمه کرد بیان داشت: آزاد سازی خرمشهر نمادی از پیروزی های متعدد جوانان غیرت‎مند کشورمان در برابر جبهه کفر است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که فتح خرمشهر حلاوت تازه ای از همدلی و پیوند آموزه های انقلاب اسلامی با بنیان دینی و معنویت را به همراه داشت خاطرنشان کرد: این حماسه ارزشی وحدت و قدرت رزمندگان اسلام را به رخ دنیا کشید.

حجت الاسلام اشجری، فتح خرمشهر را حماسه ای تاریخی و عبرت آموز برای قدرت های استکباری دانست و تصریح کرد: پس ازآن فتح غرور آفرین بسیاری از معادلات سیاسی میان ایران اسلامی و دیگر کشور ها تغییر کرد.

وی بیان داشت: رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) توانستند پاسخ کوبنده ای به بدخواهان نظام بدهند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که جوانان ایران اسلامی با ارادت قلبی خود به ام الائمه حضرت زهرا(س) و با ذکر نام او خرمشهر را در سوم خرداد سال شصت از چنگال نیروهای بعثی آزاد ساختند، گفت: آنها بار دیگر به تأسی از مادر بزرگوارشان در دفاع از حریم ولایت فقیه و در اجابت سخنان ارزشمند امام خمینی(ره) مبنی بر آزادسازی خرمشهر عزیز، روند انفعالی نیروهای مدافع جنگ را به شیوه ای پیشتازانه و انقلابی تبدیل کردند.

وی فتح خرمشهر را برگرفته از روح انقلابی و ولایی حضرت فاطمه زهرا و آموزه های امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی با این فتح ارزشمند نشان دادند همواره تابع ولی فقیه زمان خود هستند.

حجت الاسلام اشجری با بیان این که آزاد سازی خرمشهر نشان داد سلاح ایمان و تقوا همواره پیروز خواهد بود گفت: فتح خرمشهر بار دیگر قدرت الهی را به رخ همه دنیا کشید و نشان داد اگر همه دنیا هم متحد شوند نمی تواند در برابر قدرت لایزال الهی ایستادگی کنند.

وی یکی از مهم ترین دلایل آزاد سازی خرمشهر را عشق و دلدادگی رزمندگان اسلام به ولی فقیه دانست و تصریح کرد: فرزندان ایران اسلامی کلام ولی فقیه را منبعث از فرمان الهی می دانستند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که فرهنگ عاشورایی در ملت ایران اسلامی نهادینه شده است، تصریح کرد: رزمندگان کشورمان در هشت دفاع مقدس نیز مشی عاشورایی را در پیش گرفتند و توانستند پیروز میدان شوند./950/ت303/ب

ارسال نظرات