۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۱۶۵
همزمان با شام شهادت امام هادی؛

شب شعر خورشید در بقاع متبرکه خراسان رضوی برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری شب شعر خورشید در بقاع متبرکه این استان، همزمان با شام شهادت امام هادی(ع) خبرداد.
بقاع متبرکه


فتحی، مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر افزود: این برنامه شب شهادت امام هادی(ع)، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در چهار بقعه متبرکه امامزاده حمزه کاشمر، امامزادگان یاسر و ناصر در طرقبه، امامزاده محروق در نیشابور و گنبد خشتی در مشهد برگزار می شود.

وی با بیان این که این مراسم با همکاری کانون مداحان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان و هیئات مذهبی مشهد برگزار می شود اظهار داشت: علاقه‎مندان می توانند تا پایان وقت اداری فردا چهارم خردادماه با ارسال اشعار خود به شماره نمابر 2281018-0511 یا به نشانی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی واقع در بلوار مدرس مشهد در این مراسم حضور یابند.

فتحی خاطرنشان کرد: به 10 برنده این شب شعر، کمک هزینه سفر سامرا اهدا می شود.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: در 76 امامزاده و بقعه متبرکه استان نیز در شب و روز شهادت امام هادی(ع) مراسم عزاداری برپا می شود.

وی قرائت قرآن، سخنرانی، شعرخوانی و مدیحه سرایی شعرا و مداحان در رثای امام هادی(ع) را از برنامه های این مراسم عنوان کرد و گفت: تبیین ابعاد شخصیتی امام هادی(ع) و تشویق و ترغیب مردم به وقف در خصوص این امام همام، محور سخنرانی ها را شکل می دهد./930/ت303/ب

ارسال نظرات