۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۹۲۱۴
استاندار قم:

سوم خرداد یادآور فتح آسمانی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم در پیامی به مناسبت میلاد امام باقر(ع) وسالروز آزادسازی خرمشهر آورده است: سوم خرداد یاد آور فتح آسمانی است.
موسي پور استاندار قم حجت‌الاسلام محمدحسين موسي‌پور استاندار قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمد حسین موسی پور، در پیامی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر تاکید کرد: خرمشهر سرزمین صبوری است که سنگفرش خیابان هایش به سرخی خون سرو قامتان دلیر میهن رنگین شده است.

متن پیام استاندار قم به این شرح است:

سوم خرداد یاد آور فتح آسمانی است، تجلی گر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه‌آفرینی و شکوه و عظمت مردان الهی، که با ایمان راسخ و اتکا به قدرت لایزال بر گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص)، پای به عرصه جهادی مقدس نهادند و حماسه‌ای جاوید را رقم زدند. فتح خرمشهر، نه فتح خاک، بلکه فتح ارزش ها و فصل وصل سالکان است. تداعی گر روزی است که خونین شهر، سرافرازترین خاک این دیار، نماد مقاومت و پایمردی و خرم ترین شهر قیام و خونین ترین سرزمین استقامت، را خدا آزاد کرد و به عنوان برگ زرینی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی باقی ماند. خرمشهر سرزمین صبوری است که سنگفرش خیابان هایش به سرخی خون سرو قامتان دلیر میهن رنگین شده ، سرزمینی به وسعت آسمان که هر کوچه اش، همچون شقایقی داغدار، قصه داغی بر سینه دارد.آری خرمشهر، معبر آسمانی مردان خداست، مردانی که در آرزوی همراهی قافله کربلائیان، آرام و قرار نداشتند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر، فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» که امسال با میلاد فرخنده پنجمین گوهر تابناک عصمت و طهارت عالم آل محمد امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه بزرگ رجب مزین گشته را به ملت قهرمان و انقلابی ایران به ویژه خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس استان قم تبریک گفته، توفیق همگان را در مسیر ترویج و پاسداشت آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری مد ظله العالی، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم./957/د102/ج

ارسال نظرات