۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۲۹۳۷۹
امام جمعه سراب:

خدمت به مردم حد و مرز نمی شناسد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سراب گفت: مسؤولان و مدیران باید فرامین و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری را نقشه راه خود در انجام وظایف محوله قرار دهند.
حسيني،رئيس اداره تبليغات اسلامي سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام محمد علی حسینی، امام جمعه موقت سراب امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: مسؤولان جامعه اسلامی موظف به خدمت رسانی به مردم بوده و در این موضوع نباید حد و مرزی برای خدمت به مردم قایل شوند.

امام جمعه موقت سراب با بیان تعبیری از امام راحل(ره)در مورد کارگزاران حکومت که آنها را نوکران ملت می دانستند اظهارداشت: مسؤولان و مدیران باید فرامین و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری را نقشه راه خود در انجام وظایف محوله قراردهند.

حجت الاسلام حسینی، کبر و غرور را آفت ایمان عنوان کرد و افزود: غرور و نخوت نباید در اعمال و رفتار انسان ها سایه افکند.

خطیب جمعه سراب با هشدار به مسؤولان فرهنگی و تربیتی در مورد آمار فزاینده طلاق و خودکشی ابراز داشت: ارایه آموزش های اصولی به خانواده ها و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی وظیفه ای همگانی بوده و هرگونه فرافکنی و فرار از حل این معضل های عمومی جامعه به بهانه های مختلف قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت سراب با اشاره به توطئه های دشمنان و ایادی استکبار و استعمار برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان آزادی خواه جهان یاداورشد: دست پلید و شیطانی نظام سلطه در حوادث ناگوار کشورهای منطقه به وضوح نمایان است.

حجت الاسلام حسینی انجام فرایض واجب را اولی تر از اعمال مستحبی دانست و تصریح کرد: عمل به واجبات و پرهیز از محرمات نجات بخش انسان ها و عامل رستگاری انهاست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کمک به احداث مصلای بزرگ شهرستان سراب را سهیم شدن در میراث ماندگار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 4میلیارد ریال کمک مردمی برای احداث این مکان فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته است./949/پ020/ع

ارسال نظرات