۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۳۸۰
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

انتقاد آیت‌الله حیدری از رفتارهای دوگانه گروه1+5

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری از رفتارهای دوگانه کشورهای گروه1+5انتقاد کرد و گفت: ‌استقلالی که کشورهای 1+5 از آن سخن می گویند چیزی جزء ذلت و خواری نیست.
آيت الله حيدري امام جمعه موقت اهواز آيت الله حيدري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله اهواز، با تسلیت شهادت امام هادی (ع)، به توهین یکی از خوانندگان به ساحت مقدس امام هادی(ع) اشاره و تأکید کرد: حکم عملی که این خواننده خائن به میراث رسول الله(ص) انجام داده، براساس فتاوای مراجع تقلید ارتداد است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این خواننده بدبخت و جنایتکار با پناه بردن به استکبار جهانی و منافقین با این توهین خود به امام هادی(ع) نشان داد که نوکر و خدمت‌گزار خوبی برای استکبار است.

آیت‌الله حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست 1+5 در بغداد، این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این نشست به همه ثابت شد که استفاده از فناوری هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است و همه نمایندگان کشورها در این نشست به جز نماینده آمریکا با یکدیگر متفق القول بودند که البته نباید توقع زیادی از این کشور داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای حق مسلم ملت ایران است، از رفتارهای دوگانه کشورهای 1+5 انتقاد کرد و گفت: کشورهایی که در این نشست حضور دارند بنا به گفته خودشان مستقل هستند اما از رژیم صهیونیستی که دارای صدها کلاهک هسته‌ای است حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: استقلالی که کشورهای 1+5 از آن سخن می گویند چیزی جزء ذلت و خواری نیست، چراکه آمریکا و اسراییل باید به آنها بگویند که از چه کشوری حمایت و با چه کشوری دشمنی کنند.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این‌که در برهه کنونی حرف ملت ایران مبنی بر استفاده صلح آمیزاز انرژی هسته ای به کرسی نشست، بیان داشت: در نشست مسکو شاهد یک پیروزی بزرگ و غرور آمیز برای ملت ایران و شکستی مفتضحانه برای استکبار جهانی خواهیم بود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری مصر، اضافه کرد: طبق اخبار منتشر شده، رغبت مردم برای انتخاب فردی اسلامگرا بیشتر است و امیدواریم شخصی مدافع منافع مصر، پشتیبان فلسطین و مقاومت و معاند آمریکا و اسراییل روی کار بیاید.

آیت‌الله حیدری با اشاره به هفتم خرداد و آغاز به کار مجلس نهم شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که مردم با تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری افرادی اصول گرا و ولایی را راهی بهارستان کردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مشکلات منطقه کوت عبدالله اهواز اظهار داشت: از نمایندگان مردم اهواز در مجلس می خواهیم به مشکلات معیشتی، اقتصادی، معنوی و فرهنگی این منطقه رسیدگی و با تلاش های شبانه روزی آن را برطرف کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنانش هفته بدون دخانیات، فرا رسیدن ماه رجب و شهادت ابن سکیت اهوازی دورقی را گرامی داشت./9461/پ201/ج

ارسال نظرات