۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۹۴۵۱

برنامه عصر روح الله از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه «عصر روح الله» با هدف بررسی اندیشه‌های اقتصادی امام خمینی(ره) در رادیو معارف تولید شد.
امام خميني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، جواد عزتی پور مدیر گروه اندیشه و حکمت از تولید و پخش برنامه هشت قسمتی با عنوان «عصر روح الله» خبر داد و گفت: این برنامه که با هدف بررسی اندیشه‌های اقتصادی امام خمینی(ره) تهیه و ساخته شده است، از 7 خرداد ماه 91 بر روی آنتن می‌رود.

وی اشاره به اندیشه‌های اقتصادی بنیانگذاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از محورهای موضوعی برنامه دانست و گفت: با توجه به این که حضرت امام (ره) دارای عقل تاسیسی در نظام فقهی خود بوده اند و از آنجا که با رویکرد عقل تاسیسی به ایجاد یک نظام سیاسی اندیشیدند و درنهایت این نظام را ایجاد کردن چنین اندیشه‌ای دارای ابعاد مختلفی است که از جمله آنها رویکرد اقتصادی است.

مدیر گروه اندیشه و حکمت رادیو معارف تولید ملی در نظام فکری حضرت امام(ره) و باور به خود و تاکید بر هویت ملی در اندیشه حضرت امام خمیمنی( ره) را از محورهای دیگر این برنامه عنوان کرد.

وی گفت: « عصر روح الله» به تهیه کنندگی علی برخورداری، سردبیری دکتر ابوذر رجبی و با بهره گیری از کارشناسانی همچون حجج‌الاسلام رضایی، نظرپور و کیاحسینی تولید شده است و پخش آن از یک شنبه 7 خردادماه ساعت 14:45 به مدت 40 دقیقه آغاز و تا 15 خردادماه ادامه دارد./927/د103/ی

ارسال نظرات