۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۴۹۹

پاسخگویی به سؤالات دینی در برنامه رادیویی دعوت

خبرگزاری رسا ـ برنامه دعوت از صدای مرکز آذربایجان شرقی شبهات دینی مخاطبان را پاسخ داده و به بیان احکام اسلامی می پردازد.
سيد عزيز محدث خلخالي، تهيه‌کننده برنامه راديويي دعوت


سیدعزیز محدث خلخالی، تهیه‌کننده برنامه رادیویی دعوت از صدای مرکز آذربایجان شرقی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این برنامه دینی و قرآنی با هدف ارتقای فهم مذهبی و بینش عقیدتی مخاطبان و همچنین پاسخگویی به شبهات دینی تولید و پخش می شود.

وی ادامه داد: این برنامه که همه روزه از ساعت 13، حدود نیم ساعت مانده به اذان ظهر و عصر به افق تبریز پخش می شود، با استقبال خوب شهروندان و عموم مردم آذری زبان منطقه شمال غرب کشور مواجه شده است.

محدث خاطرنشان کرد: معرفی مؤسسات و مراکز فعال دینی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات دینی، اعلام اخبار حوزه دین، بیان احکام، مصاحبه با فعالان فرهنگی، بیان احادیث، روایات و تفسیر آیات قرآنی و همچنین گفت‎وگو با کارشناسان حوزوی و دانشگاهی از مهم ترین بخش های این برنامه است.

وی با بیان این‌که هدف برنامه ارتقای بینش عمومی مخاطبان نسبت به مبانی دین و احکام نورانی اسلام است، افزود: آیتم های پاسخ به سؤالات شرعی، آواز های عرفانی، ادعیه، روایات، حدیث و گفتار، پیامک مخاطبان، بحث کارشناسی از دیگر بخش‌های مختلف برنامه را تشکیل می دهد.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی دعوت با اشاره به ارتباط دو سویه دست‌اندرکاران این برنامه با مخاطبان تصریح کرد: برنامه دعوت در قالب ترکیبی ساده به مدت 20 دقیقه با موضوع معارف اسلامی پاسخگویی به نیاز مخاطبان و با توجه به مسائل روز از شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی پخش می‌شود.

وی با بیان این که اجرای این برنامه دینی رادیویی را گوینده توانمند استانی، یوسف منیری فر بر عهده دارد، اظهار داشت: عموم مردم استان می توانند برای دریافت شبکه رادیویی مرکز آذربایجان شرقی با تنظیم گیرنده های خود روی فرکانس های KHz 756 باند MW و KHz 657 باند MW از این برنامه دینی و فرهنگی بهره ند شوند./935/ت303/ب

ارسال نظرات