۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۵۷۸
دبیر جبهه مصری همبستگی:

مردم مصر از انقلاب بحرین حمایت می کنند

خبرگزاری رسا ـ دبیر جبهه مصری همبستگی با انقلاب بحرین بر حمایت مردم کشورش از انقلاب مردمی بحرین تاکید کرد.
مصر و بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا، ایمن الماظ در گفت‎وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت، مردم و انقلابیون مصر از ابتدای انقلاب بحرین حمایت‎شان را از ملت این کشور برای دستیابی به حقوق آنها اعلام کرده اند.

الماظ گفت، مسئله بحرین و سایر کشورهای عربی تاثیر جدی بر انتخابات ریاست جمهوری مصر و گزینه مورد نظر مردم داشت، زیرا مردم رئیس جمهوری را می خواهند که آرمان هایشان را درباره رسیدن به امت متحد عربی عملی کند.

وی نتیجه دور اول انتخابات ریاست جمهوری و رای بالای نامزد اخوان المسلمین را نمودی از خواست مردم مصر ارزیابی کرد.

دبیر جبهه مصری همبستگی با انقلاب بحرین، در بخش دیگری از سخنانش گفت، مصری ها با برقراری ارتباط با جمعیت ها و سازمان های حقوق بشری بین المللی اوضاع بحرین را پیگیری می کنند.

وی اطلاعات اقشار سیاسی و فرهنگی و بخش بزرگی از مردم مصر را درباره انقلاب بحرین بالا ارزیابی و تاکید کرد که همه آن ها برای حمایت از مردم بحرین در دستیابی به حقوق و تعیین سرنوشت بحرینیها فعالیت می کنند.

الماظ در عین حال به سانسور فعالیت های حمایت آمیز مردم مصر از انقلاب بحرین و وارد نمودن برخی عوامل به عرصه برای تخریب چهره انقلاب بحرین اشاره کرد.

دبیر جبهه مصری همبستگی با انقلاب بحرین گفت، ملت مصر که طعم ستم یک رژیم فاسد دیکتاتوری را چشیده است، اجازه نخواهد داد ملت عربی دیگری به بهانه های فرقه ای مورد ستم قرار گیرد./902/د101/ک

ارسال نظرات